loading...
سامانه اطلاع رسانی مناقصه ، مزایده ، استعلام بهاء آریاتندر
AriaJam بازدید : 95 سه شنبه 16 مرداد 1397 نظرات (2)

 مفهوم مزایده و مناقصه

اگر بخواهیم معنا و مفهوم لغوی کلمه ی مناقصه را توضیح دهیم گفته می شود که مناقصه به معنای کم کردن و یا در مفهوم واضح تر به معنای کم کردن قیمت یک چیز خاص می باشد و در انگلیسی با نام Tender و یا Bidding شناخته می شود.

در واقع مناقصهیک رقابت است که در آن طرفین اسناد  مناقصات  را مورد برسی قرار می دهند و قیمتی را بر اساس برسی ها اعلام می نمایند.طی این عملیات شرکتی که کمترین قیمت را پیشنهاد می دهد برنده ی مناقصه است و تعهداتی که در موضوع معامله اعلام شده به آن واگذار می شود.

مناقصه گر کیست؟ مناقصه  گر نیز فردی است که اسناد مناقصه را دریافت می کد و پس از تحقیق و مطالعه مبلغ مورد نظر را پیشنهاد می دهد.مناقصه گذار نیز آن مرکز و یا ارگانی است که وظیفه ی برگزاری مناقصه را بر عهده دارند.این مراکز می تواند مراکزی مانند وزارتخانه ها و موسسات دولتی و یا غیر دولتی و قوای سه گانه و... باشد.

 

معمولا تمامی مراحل انجام مناقصه در یک سند زمانبندی می شود و برای انجام هر کدام از این مرحله ها مهلتی تعیین می شود که به این سند برنامه ی زمانبندی مناقصه می گویند.

همانطور که گفته شد در مناقصه اسنادی وجود دارد که معمولا برای تعیین مبلغ مورد نظر این اسناد مورد برسی قرار گرفته می شود اما این استاد شامل چه قسمت هایی می باشد؟

·         اولین قسمت شامل یک دعوت نامه است که شرکت مذکوررا به شرکت در مناقصه دعوت می نماید.در واقع این دعوت نامه شامل مدارک و تعهدات و همچنین سریرگهایی برای ضمانت است که شرکت برگزار کننده ی مناقصه آن را متذکر شده است.

·         برگه ی پیشنهادی برای مناقصه که یک مدرک است که از طرف مناقصه گر تکمیل می شود و در آن مناقصه گر یک پیشنهاد برای کارها می دهد و آن را امضاء می کند.

یکی از مهمترین دلایلی که موجب می شود شرکت های بزرگ و کوچک دولتی ویا خصوصی برای شرکت در یک مزایده ترغیب شوند مزایایی که است که شرکت در این مناقصات برای آن ها دارد.

مزایده چیست؟

مزایده نیز یک نوع معامله است که در آن فروشنده مبلغی که برای فروش کالای خود در نظر گرفته است را اعلام می نماید و بعد از آن خریداران دیگری که در مزایده حضور دارند اگر تمایل داشته باشند مبلغی بیشتر از مبلغ اعلام شده اعلام می کنند و در نهایت فردی که بیشترین قیمت را پیشنهاد می دهد برنده ی مزایده اعلام می شود.

اگر آن کالا و یا ملک و یا جنسی مطابق با نظر دادگستری و برای اجرای احکام به مزایده گذاشته شده باشد ابتدا توسط دادگستری به عنوان قیمت پایه قیمت گذاری می شود و خریداران می توانند برای در اختیار گرفتن آن مورد مبالغ پیشنهادی خود را اعلام نمایند.

اگر در مرحله ی اول برگزاری مزایده محصول به فروش نرسد برای بار دوم و سوم نیز تکرار می گردد و یا در صورت لزوم و با دستور دادگستری جنس دیگری از آن فرد توقیف می شود و مورد مزایده قرار می گیرد.

تفاوت مناقصه ها و مزایده ها؟؟همانگونه که گفتیم مناقصه به معنای کم کردن قیمت چیزی است و مزایده نقطه ی مقابل این مفهوم می باشد زیرا در انجام مناقصات شرکتی که کمترین مبلغ را پیشنهاد بدهد برنده ی مناقصه می شود.

جدیدترین اخبار مربوط به برگزاری مناقصات و مزایدات در کشور را می توانید در سایت آریا تندر برترین سایت مناقصه  بیابید.

 

 

 

AriaJam بازدید : 99 سه شنبه 16 مرداد 1397 نظرات (0)

مناقصه چیست ؟

 

یکی از روش های مدرن امروزی برای خرید یا فروش اجناس ,خدمات ,یا کالا که همه خریداران مبلغ پیشنهادی خود را ارائه داده و بررسی ها در حضور آنها صورت می گیرد و در نهایت پیشنهاد با کمترین قیمت پذیرفته می شود .

انوع مناقصه عبارتند از :1- مناقصه یک مرحله ای 2- مناقصه دو مرحله ای .

البته در یک طبقه بندی دیگر مناقصات از جنبه نوع دعوت مناقصه گران به بو نوع عمومی و محدود و اختیاری دسته بندی می شود.در نوع عمومی خرید کالاها از طریق اعلان بین عموم مردم صورت می گیرد . در روش محدود که بین عده معدودی از اشخاص حقوقی یا حقیقی برگزار می شود.و در حالت اختیاری بهترین پیشنهاد دهنده چه حقیق باشد چه دولتی انتخاب می شود .

 

 

 

مزایده چیست؟

روش مزایده یکی از روش های است که برای انعقاد پیمان های عمومی است و در آن از طیق روزنامه های کشور یا روزنامه های رسمی کالاها یا خدمات برای فروش به رقابت گذاشه خواهند شد .و با شخصی قرارداد بسته خواهد شد که قیمت پیشنهادی آن بیشترین باشد .

 

مزایده به دو صورت است یا کتبی است یا حضوری

مزایده حضوری را حراج می گویند و اغلب در مواردی که زیاد مهم نیست و یه صورت فوری انجام می شود مزیت این روش کم بودن تشریفات و ساده بودن آن است .

مزایده کتبی با تشریفات خاص خود همراه است که درج آگهی و انتشار آن و سپس تشکیل کمیسیون از مراحل آن است و اغلب در معاملات مهم صورت می گیرد .

 

مزایای مناقصه و مزایده  چیست ؟

 بارزترین مزیتی که انجام مزایدان و مناقصات با خود به همراه دارند  این است که با این روش های میتوان به گزینه های خوبی برای خرید و فروش دست یافت  .به علاوه همه در برابر این خرید و فروش برابرند  البته یک نکته منفی یا عیبی که دارند جلب توجه به بیشتر سوی کیمت است تا کیفیت !

 

پیروزی و برد در مناقصه و تاثیر آن بر نحوه اجرا و کیفیت کارها!!

 

اغلب پیمانکارن نگرانی مهمی  از بابت برنده شدن در منقصات دولتی یا خصوصی دارند و این موضوع باعث می شود به جای در نظر گرفتن شرایط واقعی اجرا به برنده شدن فکر میکنند و با پیشنهاد های پایین در انتظار برنده شدن است و ممکن است در واقعیت برای انجام دچار مشکل شود یا کیفیت پروژه پایین بیاید .

 

در شهرداریها نعقاد قرارد ها  در سه حالت انجام می شود و به عنوان سپرده خوب انجام دادن کار ده درصد از پیمانکار دریافت می شود .

در ماده 13آیین نامه  مالی شهرداری برای مزایده آمده است اگر شهرداری مایل باشد اموال را چه منقول و چه غیر منقول اجاره بدهد یا بفروشد  باید حتما از روش مزایده این کار را بکند و نیازمند دریافت مجوز نیز در این زمینه می باشد .

برترین وبسایت مناقصات و مزایدت در کشور ایران کدام است ؟

در ایران وبسایت های زیادی وجود دارد که در زینه مزایده و مناقصه فعالیت می کنند اما نکته مهم که باید در نظر گرفت تجربه ,اعتبار و ازشمندی وبسایت و متعهد بودن صاحبان آن است .ما به شما وبسایت آریاتندر را معرفی میکنیم که یکی از برترین و معتبرترین وبسایت های مناقصه و مزایده در ایران است .

 

مرکز اطلاع رسانی اخبار مناقصه ها و مزایده های ایران

 

حضور و مشاركت در مناقصه ها و مزايده ها ، مي تواند فرصتي استثنايي براي پيشرفت و تثبيت فعاليت هاي رو به رشد يك سازمان محسوب شود ، در صورتي كه اطلاعات مربوط به برگزاري آنها بطور كامل و در زمان مناسب در اختيار مديران ذيربط قرار گرفته شود تا بتوانند فرصت هاي بالقوه پيرامون كسب و كار خود را به فرصت هاي بالفعل و طلايي تبديل نمايند .

شركت آرياتندر با سابقه بيش از ده سال فعاليت در عرصه اطلاع رساني اخبار مناقصه ها و مزايده ها توانسته است با بهره گيري از نوين ترين روش هاي نرم افزاري و استفاده از سيستم هاي جديد اطلاع رساني و همكاري با كارشناسان مجرب و متعهد ، جامع ترين بانك اطلاعات آگهي هاي مناقصه و مزايده را در اختيار بنگاه هاي اقتصادي بزرگ و كوچك در سراسر كشور قرار دهد .

 

منابع دريافت اطلاعات ؛

بطور ميانگين ، روزانه 400 الي 500 عنوان آگهي مناقصه و مزايده در سطح كشور در قالب منابع ذيل منتشر مي شود :

 

78 عنوان روزنامه های کثیرالانتشار استان تهران .

135 عنوان روزنامه ، هفته نامه و دو هفته نامه های منتشر شده در مراکز استانی یا شهرستانها .

17 عنوان وب سایت های دولتی که مرجع اطلاع رسانی تخصصی می باشند .

1493 عنوان وب سایت رسمی شرکت های برگزارکننده مناقصه و مزایده .

62 شرکت برگزار کننده مناقصه و مزایده که قرارداد رسمی با شرکت آریاتندر جهت اعلام آگهی های عمومی و محدود خود دارند .

دريافت و ارسال اسناد آگهي ها ؛

شركت آرياتندر در گستره فعاليت خدمات اطلاع رساني خود و در راستاي تسريع در روند كاري كاربران محترم ، با ايجاد نمايندگي هاي مستقيم در سراسر استانهاي كشور ، اين امكان را فراهم ساخته است تا متقاضيان شركت در مناقصه ها و مزايده ها بدون نياز به مراجعه حضوري در مكان شركتهاي برگزاركننده ، پس از اعلام به مجموعه آرياتندر ، اسناد آگهي هاي انتخابي خود را دريافت نموده و مدارك تكميل شده و پاكات نهايي را در زمان مناسب به برگزاركنندگان آگهي ها ارجاع نمايند .

 

برتري هاي مجموعه آرياتندر ؛

1. شركت آرياتندر با تفاضل بيش از 90 – 70 آگهي در روز نسبت به ساير همكاران خود ، بزرگ ترين و جامع ترين بانك اطلاعات آگهي هاي مناقصه و مزايده را در اختيار دارد .

2. با توجه به حضور دائمي نمايندگان شركت آرياتندر در تمامي مراكز استانهاي كشور ، تمامي جرايد محلي شامل روزنامه ها ، هفته نامه ها و دوهفته نامه هاي انتشار يافته در سراسر شهرستانها در دسترس اين مجموعه بوده و آگهي هاي انتشار يافته بصورت روزانه در اختيار كاربران قرار داده ميشود .

3. در تمامي سرويس هاي اطلاع رساني آرياتندر ، نام كاربري و رمز عبور در سايت www.AriaTender.com براي تمامي كاربران فعال مي گردد كه با توجه به آزاد بودن نمايش كليه دسته بندي هاي مناقصه و مزايده در سايت ، اين امكان براي مشاهده كنندگان وجود دارد كه آگهي هاي مختلفي را با دسته بندي هاي متفاوتي مشاهده نمايند .

4. كاربران شركت آرياتندر مي توانند تا سه آدرس ايميل جهت دريافت اطلاعات روزانه خود معرفي نمايند .

5. كاربران شركت آرياتندر مي توانند در صفحه پيمانكاران و شركتهاي سايت ، مشخصات فعاليتي مجموعه خود را بصورت رايگان وارد كرده و براي عموم به نمايش بگذارند .

6. در سايت AriaTender.com و ايميل هاي ارسالي عكس آگهي هاي انتشار يافته بصورت اسكن شده قابل نمايش مي باشد .

7. در سايت AriaTender.com و ايميل ها و فكس هاي ارسالي ، نرخ هاي ارز ، فلزات ، طلا و سكه روزانه ارسال مي گردد .

 

خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر با شرکت آریاتندر تماس حاصل فرمائید ؛

تلفن : 18 91 10 88 – 16 91 10 88 – 14 91 10 88 ( 21 98+ )

فکس : 50 95 10 88 – 35 25 10 88 ( 21 98+ )

ایمیل : mail@ariatender.com

 

AriaJam بازدید : 215 یکشنبه 16 مهر 1396 نظرات (0)

فهرست عناوين مناقصه هاي روز يكشنبه مورخ 16/ 07/ 1396

  1. مناقصه انتخاب پيمانكار بارگيري حمل و تخليه ۱۳۰۰۰تن انواع نهاده كشاورزي از انبارهاي استان تهران
  2. مناقصه م ك۰۰۴۳/۹۵بهسازي فضاي داخلي و بيروني كارگاه اوتيس ولو واقع در ناحيه صنعتي كارون
  3. مناقصه آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي ۹۶/۲۲۰۰۶- اصلاح ارتباطات ۶۳ پستهاي ملارد و خوشنام
  4. مناقصه انتخاب پيمانكار براي خدمات تعمير، سرويس و نگهداري تاسيسات مكانيكي و الكتريكي ساختمان اداري
  5. مناقصه انجام عمليات خروج يا نصب الكتروپمپ ۱۲۰حلقه چاه آب شرب و عمليات خروج و نصب الكتروپمپ ۲۰ حلقه چاه زهكش
  6. مناقصه واگذاري اموربيمه
  7. مناقصه حفاري سه حلقه چاه عميق به روش دوراني در استان البرز / آبفا استان البرز
  8. مناقصه واگذار طرح مديريت حفاظتي جنگل لساكوتي و ليره سر تنكابن
  9. مناقصه عمليات بهره برداري، حفاظت ، نگهداري و تعميرات شبكه آبياري و زهكشي صوفي چاي
  10. مناقصه رفع تداخلات و حد نگاري كاداستر شهرسنانهاي -فومن شفت-انزلي -آستارا- تالش وآستانه اشرفيه
  11. مناقصه اجراي ۱۶۲۰۰ متر شبكه و نصب ۳۸۰ فقره انشعاب پلي اتيلن در شهر قائميه و روستاهاي تابعه
  12. مناقصه احداث وبهسازي كانالهاي آبياري عمومي روستاي سبزميانه
  13. مناقصه خريد ۸ دستگاه سكسيونر قدرت ۴۰۰ كيلوولت
  14. مناقصه نگهداري و تعميرات خطوط انتقال و فوق توزيع تحت پوشش شركت برق منطقه اي خوزستان درسال ۹۷-۱۳۹۶
  15. مناقصه اجراي مشاركتي پروژه ۴۰ واحد مسكوني روستاي آروق شهرستان ملكان
  16. مناقصه واگذاري امور نظافت بيمارستان فاطميه
  17. مناقصه بهسازي كانالهاي آبياري عمومي روستاهاي چراغيل-صغايش-قرمزي گل-گواهير-اميرديزج شهرستان آذرشهر
  18. مناقصه خريد انواع چراغ خياباني
  19. مناقصه تجديدتجهيزچاه جديد،پياده ونصب الكتروپمپ شناورچاه آب،تخليه منصوبات و.../ آبفا استان البرز
  20. مناقصه عمليات راهداري، حفاظت و صيانت از عرصه و اعيان ادارات راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستانهاي تيران و
  21. مناقصه احداث وبهسازي كانال هاي آبياري عمومي روستاي تركمنچاي بنوارخي شهرستان ميانه
AriaJam بازدید : 181 یکشنبه 16 مهر 1396 نظرات (0)

فهرست عناوين مزايده هاي روز يكشنبه مورخ 16/ 07/ 1396

  1. زايده فروش ميلگردهاي استخراجي حاصل از شكستن تيرهاي بتوني اسقاط موجود در انيارهاي نواحي شركت توزيع
  2. مزايده آگهي مزايده نوبت دوم ۳ پلاك از اراضي كارگاهي به شماره هاي ۲۵۱ و ۲۵۲ و ۲۵۳
  3. مزايده واگذاري محل تزريقات و پانسمان مركز پزشكي ٬آموزشي و درماني توحيد
  4. مزايده مزايده واگذاري به صورت اجاره پايه بنر ها -بيلبرد ها و جايگاه ثابت پشت بام ميدان مسلم
  5. مزايده آگهي نوبت اول مزايده يك پلاك زمين با كاربري تجاري نبش خيابان توحيد و هاجر
  6. مزايده واگذاري پاركينگ روباز جنب بيمارستان شهيد بهشتي
  7. مزايده آگهي مزايده نوبت دوم ۲ پلاك مسكوني واقع در كوچه شهيد خداداد سليماني به شماره هاي ۳ و ۴
  8. مزايده آگهي نوبت اول ۲ پلاك با كاربري تجاري واقع در كمربندي امام علي
  9. مزايده آگهي مزايده نوبت اول يك پلاك زمين با كاربري مسكوني واقع در شهرك غرب (ايثارگران)
  10. مزايده اجاره ماهانه واحدهاي اداري - تجاري فرهنگي فرهنگسراي دانش و خلاقيت برابر مندرجات آگهي پيوست
  11. مزايده فروش تعداد 4 دستگاه خودرو مازاد بر نياز شامل سه دستگاه پرايد GTX مدل 1387 نقره اي و نوك مدادي و يك دستگاه وانت مزدا 2000 مدل 1387 آبي رنگ
  12. مزايده فروش تعداد 4 دستگاه خودرو مازاد بر نياز شامل سه دستگاه پرايد GTX مدل 1387 نقره اي و نوك مدادي و يك دستگاه وانت مزدا 2000 مدل 1387 آبي رنگ
  13. مزايده كلاسه 9500148 - فروش يك قطعه زمين به مساحت تقريبي 144/06 مترمربع از مبلغ 2.180.000.000 ريال با ملك احداث شده در آن
  14. مزايده كلاسه 705/24 - فروش ششدانگ يك باب منزل به مساحت 399/60 مترمربع
  15. مزايده فروش شير مركز تحقيقات امور دام دانشگاه
  16. مزايده كلاسه 9601579 - فروش زمين با كاربري مسكوني به مبلغ 6.250.000.000 ريال
  17. مزايده كلاسه 9500369 - فروش سهام به ارزش كل 10.843.300 ريال
  18. مزايده واگذاري داروخانه بيمارستان هاي حشمتيه امداد شهيد دكتر بهشتي وليعصر جغتاي و قمر بني هاشم نقاب و مراكز آموزشي پژوهشي و درماني شهيدان مبيني و محمد واسعي بصورت اجاره محل
  19. مزايده واگذاري خدمات آژانس بيمارستان فاطمه الزهرا
  20. مزايده فروش مقداري از ضايعات آهني صنعتي خود
AriaJam بازدید : 141 یکشنبه 16 مهر 1396 نظرات (0)

فهرست عناوين استعلام قيمت هاي يكشنبه مورخ 16/ 07/ 1396

 

  1. استعلام قيمت spare parts for ingersoll -rand compressor
  2. استعلام قيمت عايق پشم سنگ sandwich panel
  3. استعلام قيمت انواع لولا درب (چوبي ، آلومينيومي) انواع قفل ، انواع مغزي و انواع دستگيره و انواع اقلام مصرفي ساختمان
  4. استعلام قيمت سركابل كانكس جهت كابل 500 rm/35 ضربدر 1 به منظور استفاده در كابلهاي قوي ورودي پنل هاي substation واحد بهره برداري
  5. استعلام قيمت CONNECTOR & GLAND جهت استفاده در كابلهاي برقي
  6. استعلام قيمت پمپ نيو PArts for nwwv injection pump
  7. استعلام قيمت فيكسچر مهتابي
  8. استعلام قيمت تجهيزات برقي كابل كشي ، سيني كاري، تهويه و روشنايي
  9. استعلام قيمت pipe براي سيستم fuel gas كوره
  10. استعلام قيمت housing bearing manufacture: deep blue
  11. استعلام قيمت والو پروانه اي به تعداد 40 عدد
  12. استعلام قيمت ساخت يكعدد كامل كندانسور چيلر
  13. استعلام قيمت BELT & BEARING جهت استفاده در فن كولرهاي هواساز
  14. استعلام قيمت تجهيزات جهت اتصال پنل هاي A و B كلاسترهاي شمالي و جنوبي
  15. استعلام قيمت دمونتاژ و رفع نشتي و مونتاژ تعداد 7 عدد دلتاي برج اصلي واحدهاي بخار
  16. استعلام قيمت فيكسچر مهتابي
  17. استعلام قيمت داربست بندي
  18. استعلام قيمت تجهيزات برقي كابل كشي ، سيني كاري ، تهويه و روشنايي
  19. استعلام قيمت VBELT جهت نصب در دستگاهههاي هواساز
  20. استعلام قيمت ساخت و نصب دو دستگاه مخزن فوم فاير تراك با تمامي اتصالات، داراي سه عدد فلنج بر اساس مشخصات پيوست
AriaJam بازدید : 177 پنجشنبه 13 مهر 1396 نظرات (0)

فهرست عناوين مزايده هاي روز پنجشنبه مورخ 13/ 07/ 1396

 

  1. مزايده ن/۹۶/۴۸-فروش انواع لوازم اداري – مستعمل - ۳۳ قلم
  2. مزايده ن/۹۶/۴۴-فروش انواع لوازم جانبي كامپيوتر - مستعمل- ۲۳ قلم
  3. مزايده ن/۹۶/۴۳-فروش يك دستگاه دكل جراثقال ۷ تني- مستعمل
  4. مزايده فروش دو دستگاه خودرو
  5. مزايده ن/۹۶/۴۲-فروش انواع لوازم نيروگاهي مازاد - ۱۴۸ قلم
  6. مزايده ن/۹۶/۳۵- فروش يك قطعه زمين واقع در خيابان پنج تن
  7. مزايده ن/۹۶/۴۱- فروش يك دستگاه ترانس نيروگاهي – نو
  8. مزايده ن/۹۶/۴۹-فروش انواع كابل مسي و آلومينيومي – مستعمل - ۵ تن
  9. مزايده ن/۹۶/۴۷-فروش انواع آهن آلات – مستعمل - ۱۲تن
  10. مزايده ن/۹۶/۴۶-فروش انواع ضايعات ( آهن آلات . چوب و غيره ) - ۲ تن
  11. مزايده مزايده اجاره مدرسه روستاي ورگنبد.۲-مزايده فروش مصالح دبستان قديمي راه علي-۳-فروش مصالح دبستان قديمي روستاي چشمه سفيد.۴-فروش وسايل اسقاطي.
  12. مزايده مزايده ۲ عدد خودرو (پژو و پيكان )
  13. مزايده فروش يك دستگاه RTU ( واحد پايانه راه دور )
  14. مزايده فروش اقلام ضايعات توليد خود و همچنين تعدادي وسائط نقليه
  15. مزايده يك باب خانه مسكوني به مساحت 160/90 متر و ...
  16. مزايده بهره برداري از فضاي : مغازه لوازم التحرير حضرت زهرا واقع در حسين آباد ميدان هروي خ وفامنش خ جوانشير پلاك 37 با قيمت پايه ماهانه 44 ميليون ريال --- اتاق بيمه واقع در بزرگراه رسالت ضلع شمال غربي حياط اداره آموزش و پرورش منطقه 4 به قيمت پايه ماهانه 17.300.000 ريال
  17. مزايده يك دستگاه خودرو پزو پارس مدل 1385 و ...
  18. مزايده اجاره فروشگاه مركزي ملاصدرا
  19. مزايده كلاسه 940430 : يك دستگاه بچينگ پلانت و ...
  20. مزايده فروش بخشي از موجودي هاي راكد خود
AriaJam بازدید : 125 پنجشنبه 13 مهر 1396 نظرات (0)

فهرست عناوين مناقصه هاي روز پنجشنبه مورخ 13/ 07/ 1396

 

  1. مناقصه واگذاري عمليات تعمير و نگهداري ديسپاچينگ و مخابرات شبكه
  2. مناقصه شستشو٫ سمپاشي٫ويدئومتري و عمليات امداد و حوادث تعمير و نگهداري شبكه فاضلاب اردكان آب و فاضلاب يزد
  3. مناقصه احداث پل عابر پياده روستاي كوره حياتي ٬ محور جم - ريز
  4. مناقصه خريد انواع شيرآلات
  5. مناقصه رفع تداخلات و حد نگاري كاداستر شهرستان صومعه سرا -ماسال - رودبار -رشت
  6. مناقصه ابطال مناقصه شماره ۹۶/۱۰ پروژه آماده سازي اراضي ۱۰/۵ هكتاري شادگان
  7. مناقصه تهيه مصالح و اجراي خط كشي محورهاي روستايي استان خوزستان
  8. مناقصه ارزيابي كيفي تعويض سامانه كلر زني گازي تصفيه خانه آب شهيد نظري و مياندربند كرمانشاه به الكتروليز نمك
  9. مناقصه بهره برداري از شبكه سنجش منابع آبهاي سطحي و زيرزميني استان كردستان
  10. مناقصه انجام كليه امور اداري و پشتيباني واحدهاي مختلف دانشگاه اروميه و واحدهاي تابعه
  11. مناقصه تهيه علائم و تجهيزات ترافيكي محورهاي حوزه استحفاظي
  12. مناقصه اجراي رفع تداخلات و حد نگاري كاداستر محدوده اراضي شركت سپيدرود رود به همراه اراضي واگذارشده
  13. مناقصه تهيه مصالح و اجراي خط كشي محورهاي شمال استان خوزستان
  14. مناقصه فراخوان ارزيابي كيفي سرمايه گذار غير دولتي به منظور احداث پروژه نيروگاه كوچك جرياني سياه بيشه
  15. مناقصه تهيه مصالح و اجراي خط كشي محورهاي جنوب استان خوزستان
  16. مناقصه انجام خدمات تعمير و نگهداري و راهبري تاسيسات سرمايشي و گرمايشي و برق
  17. مناقصه لكه گيري محور گوره بي بي حكيمه حدفاصل سه راهي سياهمكان والفجر
  18. مناقصه تثبيت بسترواحداث ديوارحفاظتي كترا
  19. مناقصه خريد خدمات اياب و ذهاب پرسنل با خودرو سواري
  20. مناقصه خريد مقدار ۵۷۹۷ متر لوله فاضلابي قطر ۲۰۰ الي ۱۲۰۰
AriaJam بازدید : 127 پنجشنبه 13 مهر 1396 نظرات (0)

فهرست عناوين استعلام قيمت هاي پنجشنبه مورخ 13/ 07/ 1396

 

  1. استعلام قيمت شوفاژ برقي
  2. استعلام قيمت جيگ نگهداره در صندوق سايپا
  3. استعلام قيمت ميني سنگ برقي
  4. استعلام قيمت تامين دو دستگاه PORTABLE FIRE PUMP
  5. استعلام قيمت 1 دستگاه مخزن دو لايه افقي پلي اتيلن با ابعاد استاندارد و حجم 10000 ليتر مخصوص نگهداري فوم آتش نشاني
  6. استعلام قيمت تامين BASKET FILTER ساخت شركت CANNON BONO ARTES به همراه TEST CERTIFICATE تائيديه تست ميداني
  7. استعلام قيمت PARTS FOR: JOHN CRANE MECHANICAL SEAL
  8. استعلام قيمت 96 hd sensor element
  9. استعلام قيمت الكترو فن سانتريفيوژ پروانه استيل
  10. استعلام قيمت سيل مكانيكي مربوط به پمپ ابارا مدل CMD400
  11. استعلام قيمت پكينگ گرافيتي حلقوي
  12. استعلام قيمت خريد تعداد 16 ست كوپلينگ
  13. استعلام قيمت چاي خشك ايراني
  14. استعلام قيمت سنگ ظرفشويي برند استيل البرز
  15. استعلام قيمت پروفيل خم كاري و نازل سيلر جنس استيل
  16. استعلام قيمت پوزيشنر به تعداد 4 دستگاه
  17. استعلام قيمت خريد 5000 تن سيليكات سديم مورد نياز خود
  18. استعلام قيمت 3 آيتم سوكت شير برقي
  19. استعلام قيمت 2 آيتم كارت مركز تلفن با مارك پاناسونيك
  20. استعلام قيمت عايق پشم سنگ sandwich panel
AriaJam بازدید : 101 سه شنبه 04 مهر 1396 نظرات (0)

فهرست عناوين مناقصه هاي روز سه شنبه مورخ 04/ 07/ 1396

  1. مناقصه انجام خدمات نگهباني از اماكن و تاسيسات شركت گاز استان يزد
  2. مناقصه احداث قطعه سوم ازباند دوم محور تربت جام –تايباد (تامين منابع مالي و انتخاب پيمانكار)
  3. مناقصه خريد دستگاه مكانيزه دارو داروخانه دانشكده داروسازي
  4. مناقصه اجاره ۲۵/۰۰۰ دستگاه پايانه فروش
  5. مناقصه بهسازي و روكش آسفالت محور بندرتركمن ـ بندرگز ـ پليس راه نوكنده
  6. مناقصه تامين وسايط نقليه سواري و باري در سطح ادارات شركت گاز استان همدان ۲۴-۹۶
  7. مناقصه تامين تجهيزات . حمل و نصب و پشتيباني ايستگاههاي پمپاژ طرح شبكه ابياري تحت فشار اراضي مابين كشت و صنع
  8. مناقصه خريد لوله هاي پلي اتيلن مورد نياز پروژه شبكه فرعي آبياري تحت فشار اراضي جنوب زريوار(سري دوم ) مريوا
  9. مناقصه اصلاحيه لكه گيري و روكش آسفالت ملاثاني – مسجدسليمان - تاراز
  10. مناقصه مربوط به بهسازي جاده و محوطه چاه ۶۱ بي بي حكيمه
  11. مناقصه بهسازي و روكش آسفالت محور جاده قديم كردكوي ـ نوكنده
  12. مناقصه تعمير ونگهداري تجهيزات مخابراتي ٬الكترونيكي ٬ برق وابسته ودوربينهاي مدار بسته وراهبري مخابرات
  13. مناقصه عمليات اجرايي شبكه جمع آوري فاضلاب مناطق باقيمانده در سطح شهر گرمي
  14. مناقصه انجام امور مربوط به خدمات عمومي٬تاسيسات٬تعمير و نگهداري٬حمل و نقل به تعداد۳۲ نفر جهت نيروگاه شيروان
  15. مناقصه ارزيابي كيفي شركتهاي داراي رتبه ابنيه و تاسيسات جهت اجراي پروژه هاي زندانهاي خراسان رضوي
  16. مناقصه پروژه عمليات تعميرات اساسي و بهسازي پل هاي حوزه استحفاظي شهرستان ثلاث باباجاني استان
  17. مناقصه استعلام ارزيابي كيفي انجام خدمات مشاوره اي مرحله سوم نظارت قبل حين پس از اجراپروژه تعمير و نگهد اري
  18. مناقصه مربوط به تعمير اساسي مخازن واحدهاي بهره برداري و نمكزدايي اهواز ۳ و ۴
  19. مناقصه اجراي عمليات بيس و اسفالت و خطكشي رمپ هاي ورودي و خروجي مجتمع رفاهي ايران زمين در محور همدان - رزن
  20. مناقصه احداث قطعه دوم ازباند دوم محور تربت جام –تايباد (تامين منابع مالي و انتخاب پيمانكار)
AriaJam بازدید : 133 سه شنبه 04 مهر 1396 نظرات (0)

فهرست عناوين مزايده هاي روز سه شنبه مورخ 04/ 07/ 1396

 

  1. زايده مزايده عمومي يك دستگاه كاميون بنز ۹۱۱ مدل ۱۳۷۱
  2. مزايده بهره‌برداري از فضايي جهت نصب دكل و تجهيزات منصوبه در پشت بام ساختمان شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزش
  3. مزايده بهره‌برداري از فضايي جهت نصب دكل و تجهيزات منصوبه در پشت بام ساختمان شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزش
  4. مزايده فروش كولرهاي پنجره اي و اسپيلت مستعمل - تعداد 484 عدد - نرخ پايه كارشناسي هر عدد كولر پنجره اي 300.000 ريال و هر قطعه پنل و موتورهاي كولرهاي اسپيلت 350.000 ريال
  5. مزايده فروش بشكه هاي فلزي به تعداد 3400 عدد و پلاستيكي 2300 عدد مستعمل
  6. مزايده واگذاري چهار دهنه دفاتر تعاوني ترمينال جديدالاحداث بصورت سرقفلي و دكه مطبوعاتي به صورت اجاره يك ساله : 4 رديف دفاتر و دكه مطبوعاتي
  7. مزايده حق بهره برداري مجموعه آموزشي فرهنگي و ورزشي شهيد گركاني
  8. مزايده شماره 1128/2/90 - فروش ملك با كاربري مسكوني در دو طبقه زيرزمين و همكف
  9. مزايده واگذاري مكان داروخانه خود
  10. مزايده بهره برداري غرف دستگاه هاي دنياي بازي و سالنهاي ورزشي : تعدادي از سالنهاي ورزشي غرف تجاري در 25 رديف ـ سينما سيميلاتور ـ گريم كودكان ـ چاپ ماندگار ـ خدمات رايتل ـ آژانس پرسپوليس ـ اسكواش ـ بوفه ـ موبايل - كافي نت - سالن رزمي - روسري فروشي - دفتر اداري- طلا و جواهر - پيكر سنجي- كاريكاتور - رستوران شمس العماره - آبميوه و بستني - كافي شاپ -ماشين برقي - رول كارستر - تكان دهنده خودرو - اتاق تولد
  11. مزايده فروش ماشين آلات و تجهيزات كامل خط توليد محصول فلدسپات خود
  12. مزايده واگذاري به اجاره 6 دانگ عرصه و اعيان 3 واحد آپارتمان مسكوني
  13. مزايده واگذاري به صورت اجاره مغازه تجاري مدرسه نابينايان شهيد محبي خود واقع در بلوار آيت اله كاشاني
  14. مزايده واگذاري تعدادي تبلت سامسونگ galaxy tab a2016
  15. مزايده كشنده ايويكو --- تريلر نيم كانتين مدل 87 ماموت
  16. مزايده واگذاري بوفه مركز به افراد حقيقي و حقوقي
  17. مزايده فروش تعدادي از لوازم غير پزشكي مازاد بر نياز خود
  18. مزايده فروش تعدادي از اتومبيل هاي قابل شماره گذاري خود در 4 رديف پيكان سواري ---- وانت مزدا
  19. مزايده فروش تعداد 8 دستگاه خودرو سوراي و يك دستگاه وانت پيكان دو كابين
  20. مزايده كلاسه 9500834 : فروش ششدانگ آپارتمان مسكوني و ...
AriaJam بازدید : 91 سه شنبه 04 مهر 1396 نظرات (0)

فهرست عناوين استعلام قيمت هاي سه شنبه مورخ 04/ 07/ 1396

  1. استعلام قيمت آهك پخته
  2. استعلام قيمت شارژر دستگاه Multi Gas Detector SWITCHING POWER SUPPLY
  3. استعلام قيمت پروانه كندانسور كولر اسپليت Manufacture york19800
  4. استعلام قيمت سيستم توزين نوارنقاله (بلت اسكيل) نوار S113
  5. استعلام قيمت كابل رابط LUBERING
  6. استعلام قيمت قيمت گذاري تامين خودروي در اختيار برنامه پزشك خانواده روستايي
  7. استعلام قيمت spare parts for ingersoll -rand compressor
  8. استعلام قيمت خريد محيط هاي دمايي
  9. استعلام قيمت خريد كاليبراتور دما
  10. استعلام قيمت خريد ترموكوپل مرجع فلكسيبل
  11. استعلام قيمت مجموعه نرم افزار گردو
  12. استعلام قيمت خريد نمايشگر فشار
  13. استعلام قيمت خريد بلبرينگ
  14. استعلام قيمت درخواست سوئيچ و سريال هاب
  15. استعلام قيمت AIR COMPRESSOR MANUFACTURER: INGERSOLL RAND
  16. استعلام قيمت خريد منبع تغزيه
  17. استعلام قيمت آداپتور 9 ولت 1 آمپر تلفن پاناسونيك
  18. استعلام قيمت FARATEL UPS VENUS 1300 VA جهت استفاده در سيستم حضور و غياب
  19. استعلام قيمت 9 رديف قطعات لكوموتيو
  20. استعلام قيمت فيلتر المنت ترينيون اجميل
AriaJam بازدید : 121 دوشنبه 03 مهر 1396 نظرات (0)

فهرست عناوين مناقصه هاي روز دوشنبه مورخ 03/ 07/ 1396

  1. مناقصه اجراي حصار فلزي پروژه ۳۵۰۰ واحدي فاز ۳ شهر جديد پرديس(شركت سرمايه گذاري مسكن)
  2. مناقصه ساخت و نصب ۱۰۰۰ عدد انشعاب پلي اتيلن متمركز در شهر فريم و حومه به روش PC (تجديد مناقصه)
  3. مناقصه تمديد آگهي احداث راه ارتباطي شهر جديد علوي به تونل علوي
  4. مناقصه نصب ۲۰۰۰ عدد كنتور و رگلاتور در سطح شهرستان عباس آباد به روش PC
  5. مناقصه اجراي تجديد خط كشي سرد راههاي حوزه استحفاظي استان خراسان جنوبي
  6. مناقصه آماده سازي انبار شماره يك نازي آباد
  7. مناقصه سيمكشي مدار دوم خط ۱۳۲ هرات- شهربابك و هرات- چاهك
  8. مناقصه خدمات حفاظت و نگهباني مركز آموزش فني و تخصصي اصفهان
  9. مناقصه خريد گاردريل ۲ موج با پايه و متعلقات جانبي
  10. مناقصه اجراي عمليات مالچ پاشي توام با نهالكاري شهرستان رودبار جنوب
  11. مناقصه خريد البسه استحقاقي نگهباني حراست
  12. مناقصه م ك۰۰۱۹/۹۶مربوط به انجام خدمات برقكار وابزار دقيق نگهداري و تعميرات
  13. مناقصه مناقصه خدمات حجمي تهيه طبخ و توزيع غذا دررستوران شماره ۳۱ به شماره ۱۵-۹۵
  14. مناقصه تجديد مناقصه توسعه واحداث شهري
  15. مناقصه لكه گيري و روكش آسفالت ملاثاني – مسجدسليمان - تاراز
  16. مناقصه ۱۲ مشاوره اي: نظارت عاليه و كارگاهي بر عمليات تكميل سد انحرافي آقدكش و تأسيسات وابسته
  17. مناقصه مناقصه لكه گيري و روكش آسفالت محور برازجان - گناوه٬ ديلم - بهبهان( گردنه اسخي -عامري)
  18. مناقصه اصلاحيه شماره ۳اصلاحيه: فعاليت هاي پنج گانه خدمات مشتركين منطقه ۲ شامل : بوشهر ۱،۲،۳ و خارگ ، كنگان، دير، عسلويه و جم مناقصه شماره ۳۷/۹۶ م ن
  19. مناقصه واگذاري خدمات خودروئي در حوزه زنجان
  20. مناقصه انجام خدمات اداري پشتيباني در قالب كارمزدي نيشابور
AriaJam بازدید : 103 دوشنبه 03 مهر 1396 نظرات (0)

فهرست عناوين استعلام قيمت هاي دوشنبه مورخ 03/ 07/ 1396

 

  1. استعلام قيمت استعلام تامين ملزومات و اجراي طرح فيبرنوري FTTH كردكوي
  2. استعلام قيمت تامين ملزومات و اجراي طرح فيبرنوري FTTH دلند
  3. استعلام قيمت تامين ملزومات و اجراي طرح فيبرنوري FTTH راميان
  4. استعلام قيمت تامين ملزومات و اجراي طرح فيبرنوري FTTH بندر گز
  5. استعلام قيمت دو رديف لوله حلقه اي فلكسيبل
  6. استعلام قيمت تامين ملزومات و اجراي طرح فيبر نوري ftth ميدان سرخوابه به سمت خ امام گرگان
  7. استعلام قيمت خريد 3 رديف رنگ
  8. استعلام قيمت SHELL MALLEUS GREASE ET2 گريس
  9. استعلام قيمت پمپ پيستوني آب
  10. استعلام قيمت فراخوان اصلاح و به روز رساني دسته بندي ليست تامين كنندگان داخلي قطعات و تجهيزات مكانيكي مورد نياز ذوب آهن اصفهان
  11. استعلام قيمت Dosing Instrumentation Standard
  12. استعلام قيمت PILOT FISHER 4660 WITH BLOCK & BLEED RELAY ASSEMBLY WITH CERTIFICATE OF ORGINAL
  13. استعلام قيمت COMPACT FLUORESCENT LAMP
  14. استعلام قيمت Schneider fuse
  15. استعلام قيمت PARTS FOR FULL BORE GATE VALVE
  16. استعلام قيمت PARTS FOR RECOVERED OIL TRANSFER PUMPS
  17. استعلام قيمت كابل MPI جهت استفاده در PLC هاي كارخانه
  18. استعلام قيمت GREASE FITTING
  19. استعلام قيمت BELT & BEARING جهت استفاده در فن كولرهاي هواساز
  20. استعلام قيمت CONNECTOR & GLAND جهت استفاده در كابلهاي برقي
AriaJam بازدید : 115 دوشنبه 03 مهر 1396 نظرات (0)

فهرست عناوين مزايده هاي روز دوشنبه مورخ 03/ 07/ 1396

  1. زايده جمع آوري پسماند خشك قابل بازيافت در مركز رودشور رباط كريم
  2. مزايده فروش چهار دستگاه خودروي سواري پرايد GTX
  3. مزايده مزايده فروش۱۷ دستگاه خودرو سواري اداره كل شيلات خوزستان
  4. مزايده در نظر دارد بوفه بيمارستان را به اشخاص حقيقي يا حقوقي واگذار نمايد
  5. مزايده فروش تعدادي از قطعات زمين هاي خود با كاربري تجاري با متراژهاي مختلف واقع در شهرك مهرگان
  6. مزايده فروش 6 دستگاه وانت پرايد، پيكان و پژو
  7. مزايده فروش تعدادي از ماشين آلات و تجهيزات مازاد بر نياز خود اعم از پژو 405، وانت نيسان پيكاپ، وانت دوكابين كاپرا، كاميون كشنده كاماز، كاميون ميكسر آميكو، كفي تريلي، ژنراتور پركينز 560 كاوا، پيكور، بلدوزر 355 كوماتسو، ميني لودر دراج، الكترود و تابلو برق ضايعاتي، شير توپي دسته بلند 12 و تانكر
  8. مزايده فروش تعداد هشت دستگاه خودرو شامل يك دستگاه خاور مدل 1363، دو دستگاه ميني بوس مدل 1370 و 1367، دو دستگاه پژو مدل 405 مدل 1382 و 1381، يك دستگاه پرايد مدل 1382، يك دستگاه آمبولانس تويوتا كرون مدل 1988، يك دستگاه آمبولانس تويوتا هايس مدل 1988
  9. مزايده شماره كلاسه 9204007141000063: فروش ششدانگ يك قطعه زمين به مساحت 403/60 مترمربع
  10. مزايده شماره كلاسه 950358: فروش يك عرصه زمين پلاك ثبتي شماره 113222
  11. مزايده بهره برداري غرف دستگاه هاي دنياي بازي و سالنهاي ورزشي : تعدادي از سالنهاي ورزشي غرف تجاري در 34 رديف ـ سينما سيميلاتور ـ گريم كودكان ـ چاپ ماندگار ـ خدمات رايتل ـ آژانس پرسپوليس ـ اسكواش ـ بوفه ـ موبايل - كافي نت - سالن رزمي - روسري فروشي - دفتر اداري- طلا و جواهر - پيكر سنجي- كاريكاتور - رستوران شمس العماره - آبميوه و بستني - كافي شاپ -ماشين برقي - رول كارستر - تكان دهنده خودرو - اتاق تولد
  12. مزايده شماره دادنامه 9609978800200014: فروش ششدانگ منزل مسكوني به مساحت 150 متر
  13. مزايده فروش ضايعات ناشي از توليد محصولات خود شامل: انواع بشكه فلزي و پلاستيكي- كيسه خالي- ضايعات آلومينيوم و مس و آهن آلات سبك و سنگين- انواع استيل، كارتن، كپ، بطري هاي شيشه اي، پوكه آمپول، انواع پالت پلاستيكي، تسمه پلاستيكي، پمپهاي سوخته الكترونيكي، ضايعات پلي اتيلن و پلي پروپيلن، انواع تخته پالت شكسته و ....
  14. مزايده اجاره پاركينگ به مساحت حدود 2000 متر مربع و يكباب كانكس حدود 10 متر مربع --- اجاره پاركينگ به مساحت حدود 6500 متر مربع --- اجاره پاركينگ به مساحت حدود 11000 متر مربع --- اجاره عرصه جهت و راه اندازي گلخانه --- اجاره يكباب كافه كتاب و .. --- اجاره يكباب بوفه --- اجاره عرصه جهت نصب و راه اندازي ترامبولين --- اجاره بوفه
  15. مزايده واگذاري يكي از املاك خود در استان قم با پلاك ثبتي 2517/10 و مساحت 1195.58 مترمربع با كاربري تجاري
  16. مزايده دادنامه 9609970494600081 : فروش انواع بلوز و پيراهن ـ شلوار ـ ساپورت ـ بلوز كاموا و ....
  17. مزايده شماره 147/96: فروش ملك با كاربري مسكوني به مساحت 226/55 مترمربع
  18. مزايده فروش 2 دستگاه خودرو پژو 405 و 1 دستگاه پرايد
  19. مزايده فروش يك دستگاه كاميون بنز 911 مدل 13971
  20. مزايده فروش اقلام مازاد و مستعمل شامل: مخازن 1000 ليتري پلي اتيلني با گارد و فايبر گلاس - رگولاتور گاز -- موتور گير بوكسي و الكتريكي با متعلقات -- چيلر تراكمي مستعمل به همراه تابلو برق 00 تابلو برق در سايزهاي مختلف -- تابلو گاز مستعمل 70*50 -- اگزاز فن -- AIR DRYER كاملا نو -- كولرهاي گازي و آبي -- پالت تراك مستعمل -- انواع پمپ و متعلقات -- پالت تراك مستعمل -- آبسرد كن -- هواساز با ظرفيت هاي مختلف -- دستگاه جوش مقاومتي 55A -- شارژر ليفتراك مستعمل -- پاور پك هيدروليك -- موتور گيربكس -- كولر مستعمل -- دريل پايه دار -- كمپرسور -- اتوكلاو
AriaJam بازدید : 149 یکشنبه 02 مهر 1396 نظرات (0)

فهرست عناوين مناقصه هاي روز يكشنبه مورخ 02/ 07/ 1396

 

  1. مناقصه تعريض و بهسازي محور رودبار – ايرانشهر محدوده زهكلوت به طول ۱۲ كيلومتر
  2. مناقصه خريد و راه اندازي كنتور
  3. مناقصه روكش آسفالت راههاي روستايي (سقدر – دومار، جيرفت – عنبرآباد)
  4. مناقصه اجراي شبكه جمع آوري فاضلاب شهري درشهرجديدهشتگرد بطول ۳۰۰۰متر/آبفااستان البرز
  5. مناقصه اصلاحيه مناقصه ۳۶/۹۶ م ن - فعاليت هاي پنجگانه خدمات مشتركين منطقه ۱
  6. مناقصه تجديد مناقصه سيستم كشف اعلام حريق سالنها
  7. مناقصه پروژه بهسازي و آسفالت راه روستايي قلعه سليمان خان-باباكوسه(شهرستان كرمانشاه)
  8. مناقصه خريد، حمل، نصب، راه اندازي و تحويل سامانه حفاظت الكترونيك تحت شبكه منطقه ويژه اقتصادي
  9. مناقصه ساخت و نصب ۳۰۰ عدد انشعاب پلي اتيلن پراكنده و ۶ كيلومتر حفره خالي در سطح ناحيه نوشهر و چالوس با اولو
  10. مناقصه خريد، حمل، نصب، راه اندازي و تحويل سامانه حفاظت الكترونيك تحت شبكه منطقه ويژه اقتصادي
  11. مناقصه پروژه احداث و آسفالت راه روستايي ميركه قلعه قاضي(كرمانشاه)
  12. مناقصه وصول مطالبات و قرايت و توزيع قبوض آبفاي شوش و ادارات تابعه
  13. مناقصه اصلاحيه اسناد مناقصه ارتقا و حفظ سيستم روشنايي در سطح راههاي شمال استان آذربايجان غربي
  14. مناقصه واگذاري حجمي خدمات مميزي املاك شبكه و شيرآلات ... در سطح روستاهاي شهرستان تبريز
  15. مناقصه خريد ۷۷۵ عدد خاموش كننده پودري بالن بغل
  16. مناقصه خدمات كنتور خواني و توزيع صورتحساب مشتركين ٬اشتراك پذيري ٬تنظيفات و كنتور بندي در سطح منطقه ۱ اصفهان
  17. مناقصه اجراي خط كشي سرد (تجديد خط كشي) محورهاي حوزه استحفاظي شهربابك - سيرجان - انار- رفسنجان- بردسير
  18. مناقصه تعمير و بهسازي ساختمان شماره ۳۴۹
  19. مناقصه اجراي عمليات نصب ۳۵۸۰ متر انشعابات فاضلاب بصورت پراكنده و سري در شهرجديد هشتگرد/آبفااستان البرز
  20. مناقصه تعميرات اساسي پلهاي بزرگ و كوچك استان
AriaJam بازدید : 111 یکشنبه 02 مهر 1396 نظرات (0)

فهرست عناوين مزايده هاي روز يكشنبه مورخ 02/ 07/ 1396

  1. زايده فروش ۱۱ دستگاه خودرو اسقاطي سبك وسنگين
  2. مزايده اجاره يك باب غرفه جهت فعاليت حمل و نقلي(غرفه به متراژ۵۷ مترمربع)
  3. مزايده مربوط به فروش اموال و كالاهاي اسقاط واقع در انبارهاي شركت نفت مناطق مركزي ايران
  4. مزايده فروش خودروهاي سنگين و نيمه سنگين
  5. مزايده فروش ضايعات كارخانه لبنيات در تهران : كارتن ـ بطري پت ـ نايلون ـ فويل آلومينيوم ـ پلاستيك ـ سبد پلاستيكي
  6. مزايده فروش كابل و سيم ـ پالت فرسوده حدودا 50 عدد ـ ضايعات آهن حدودا 5 تن
  7. مزايده فروش كالاي مستعمل و انواع آهن آلات ضايعاتي
  8. مزايده فروش تعدادي اموال اسقاطي و غير قابل استفاده از قبيل كامپيوتر پرينتر و ملزومات مازاد بر نياز خود
  9. مزايده فروش اقلام ضايعاتي و مازاد : آلومينيوم ـ آهن آلات ـ رنگ پودري ـ تجهيزات اداري ـ ورق كامپوزيت ـ شيشه ـ چوب ـ بشكه ـ باسكول ـ كاغذ ـ نوار پلاستيكي و درب و پنجره آلومينيومي سالم
  10. مزايده فروش خودروهاي مشروحه: پژو 405 مدل 85 يك دستگاه --- پژو 405 مدل 83 يك دستگاه --- موتورسيكلت مدل 83 يك دستگاه --- موتورسيكلت مدل 83 يك دستگاه
  11. مزايده اجاره غرفه تجاري : غرفه تجاري پايانه جنوب در 4 رديف --- غرفه تجاري پايانه شرق در 6 رديف --- غرف تجاري پايانه و پارك سوار بيهقي در 4 رديف --- غرف تجاري پايانه غرب در 12 رديف --- غرفه تجاري پارك سوار پونك در يك رديف
  12. مزايده واگذاري كافي شاپ ، شهربازي و گم نت مركز خريد اطلس بم را جهت تجهيز و بهره برداري به صورت مشاركت
  13. مزايده واگذاري محل هاي زيراكس دانشجويي خود
  14. مزايده واگذاري رستوران آزاد خود به شركتهاي واجد شرايط
  15. مزايده فروش 50 دستگاه خودرو سبك وانت بار و سواري
  16. مزايده فروش اموال مازاد مستعمل و اسقاطي (ميز صندلي تجهيزات اداري و ...)
  17. مزايده فروش زمين: يك قطعه زمين به مساحت 16600 مترمربع با كاربري چندمنظوره (تجاري - خدماتي - رفاهي اقامتي ورزشي و...) با ابعاد 170 در 98 مترمربع داراي سند تك برگ با مالكيت شركت تعاوني مسكن كاركنان مجتمع دخانيات تهران واقع در بزرگراه فتح بلوار خليج فارس ابتداي بلوار رهنما - نقدي
  18. مزايده شماره 940499 - فروش يك باب منزل مسكوني واقع در شهرستان لردگان روستاي شيراني
  19. مزايده شماره 940499 - فروش يك باب منزل مسكوني واقع در خانميرزا روستاي سفيلان
  20. مزايده فروش ضايعات موجود در محل كارخانه شامل: انواع بشكه هاي فلزي و پلاستيكي، داغي قطعات يدكي، ماشين آلات مستعمل، خاك چدن، خاك ساچمه، ماسه ضايعاتي، شلاكه، ضايعات تخته و كارتن و ملزومات مصرفي مستعمل


AriaJam بازدید : 89 یکشنبه 02 مهر 1396 نظرات (0)

فهرست عناوين استعلام قيمت هاي يكشنبه مورخ 02/ 07/ 1396

  1. استعلام قيمت لوله اي بيروني و دروني دستگاه كك راكتيويته
  2. استعلام قيمت باعدد ريزي T60 80-70 ماسه سيليسي
  3. استعلام قيمت لاستيك توپر و تيوپ ليفتراك
  4. استعلام قيمت 85% اسيد فسفريك
  5. استعلام قيمت باطري ليفتراك
  6. استعلام قيمت RG:P24 ريل فولادي
  7. استعلام قيمت اقلام لوازم يدكي كلارك
  8. استعلام قيمت اقلام يدك كش سپاهان
  9. استعلام قيمت صفحه گردان و توبار كاري يدك كش
  10. استعلام قيمت تفنگي باد - مارك تايوان
  11. استعلام قيمت اقلام لوازم يدكي دوو 5-3-2 تن
  12. استعلام قيمت مهتابي دوقلو
  13. استعلام قيمت جارو برقي
  14. استعلام قيمت PSV جهت AIR RECIEVER نيتروژن پكيج
  15. استعلام قيمت آنتي فوم
  16. استعلام قيمت طلق شفاف ـ ورق طلقي
  17. استعلام قيمت پرده كركره سانوي هلند
  18. استعلام قيمت PKC4D-350S فن ، جهت نصب در سردخانه بالاي صفر درجه
  19. استعلام قيمت رستريكتور و بالانسينگ ولو
  20. استعلام قيمت قطعات و تجهيزات قابل ساخت ابزار دقيقي و الكتروني
  21. استعلام قيمت صافي بنزين نيسان
AriaJam بازدید : 131 شنبه 01 مهر 1396 نظرات (0)

فهرست عناوين مناقصه هاي روز شنبه مورخ 01/ 07/ 1396

 

  1. مناقصه احداث مدرسه ابتدايي پشه كان
  2. مناقصه خريد، حمل، تحويل و نصب ،راه اندازي و پشتيباني ۵۰۰دستگاه كيوسك بانكي در محلهاي مورد نظر بانك، طبق مش
  3. مناقصه واگذاري فعاليتهاي حفظ و نگهداري فضاي سبز نيروگاه شهيد رجايي
  4. مناقصه واگذاري خدمات پشتيباني بهره برداري نواحي اورامانات در بخشهاي امداد،گازباني و كنتورخواني.
  5. مناقصه احداث مدرسه ابتدايي شهيد مظلوم شهرك گچ بلند
  6. مناقصه تكميل استخر شناي دانش آموزان دنا
  7. مناقصه اجراي عمليات تعريض پل شاهزيد تويسركان
  8. مناقصه ارزيابي كيفي جهت مناقصه عمومي عمليات اجرايي قطعه سوم محور لامرد - خنج
  9. مناقصه تكميل استخر شناي دانش آموزان گچساران
  10. مناقصه عمليات خاكي و ابنيه فني در تعريض مهربان - هريس
  11. مناقصه بهسازي و آسفالت راه روستايي خزل-عالي بر(ماهيدشت)
  12. مناقصه خريد كنتورهاي ديافراگمي G۴ ازنوع ارتقا يافته به تعداد ۲۰۰ هزار عدد
  13. مناقصه خريد،نصب و راه اندازي تجهيزات مخابرات اكتيو نوري
  14. مناقصه كاهش تلفات و حذف انشعابات غير مجاز از طريق تبديل سيم مسي به كابل خودنگهدار سطح شهرستان كوهرنگ
  15. مناقصه واگذاري خدمات پشتيباني بهره برداري نواحي غرب استان در بخشهاي امداد،گازباني و كنتورخواني.
  16. مناقصه برونسپاري بهره برداري از شبكه هاي توزيع و روشنايي معابر امور برق شهرستان لردگان و شعب تابعه (تجديد
  17. مناقصه اجراي عمليات بيس آسفالت و خط كشي رمپ هاي ورودي و خروجي مجتمع خدماتي رفاهي ايران زمين در محور همدان - رزن
  18. مناقصه پروژه پل راه روستايي چنار (شهرستان هرسين)
  19. مناقصه استعلام قيمت: اجراي نماي ساختمان اداري شركت آب منطقه اي استان گلستان
  20. مناقصه بهسازي و آسفالت راه روستايي گلم كبود سرفيروزآباد (كرمانشاه)
AriaJam بازدید : 83 شنبه 01 مهر 1396 نظرات (0)

فهرست عناوين مزايده هاي روز شنبه مورخ 01/ 07/ 1396

 

  1. زايده مزايده عمومي سيزده فقره از املاك تحت اختيار سازمان كشاورزي استان زنجان
  2. مزايده مزايده فروش يك باب ساختمان
  3. مزايده كلاسه 950123 : زمين به مساحت 207 متر مربع و ..
  4. مزايده اجاره تعداد 10 باب غرفه در بازارچه مستقر در هتل جديد كه شامل گالري گل هاي مصنوعي، پوشاك، محصولات چرم، كيف و كفش، فروشگاه آزاد، شال و روسري، مصنوعات و زيورآلات، اسباب بازي
  5. مزايده پيش فروش اتاق هاي متل ساحلي خزر كه شامل 22 باب اتاق
  6. مزايده كلاسه 9100523 : ملك به مساحت 203/5 متر مربع و ...
  7. مزايده فروش ششدانگ دو قطعه از املاك زراعي و داراييهاي مستقر در آن با مساحتهاي حدود 5000 و 1523 هكتار
  8. مزايده شماره كلاسه 960327: فروش يك ملك كشاورزي به مساحت 1750 مترمربع
  9. مزايده نصب و بهره برداري تبليغاتي از سازه ايستگاه هاي تاكسي در 24 نقطه از سطح شهر (نور - ايزدشهر) با برآورد اوليه 1.018.560.000 ريال براي يك سال
  10. مزايده فروش تعداد يك دستگاه خودروي سواري پژو 405 مازاد بر نياز خود
  11. مزايده شماره كلاسه 950142: فروش عرصه و اعيان ملك با كاربري مسكوني به مساحت 104/39 مترمربع
  12. مزايده واگذاري به اجاره مجموعه ويلاي شماره 4 واقع در محوطه هتل كه داراي 3 واحد اقامتي مجزا
  13. مزايده اجاره تعداد 10 باب غرفه در بازارچه مستقر در هتل جديد كه شامل گالري گل هاي مصنوعي، پوشاك، محصولات چرم، كيف و كفش، فروشگاه آزاد، شال و روسري، مصنوعات و زيورآلات، اسباب بازي
  14. مزايده كلاسه 950356 :" پلاك ثبتي به مساحت 247/70 متر مربع و ...
  15. مزايده پيش فروش اتاق هاي متل ساحلي خزر كه شامل 22 باب اتاق
  16. مزايده واگذاري به اجاره مجموعه ويلاي شماره 4 واقع در محوطه هتل كه داراي 3 واحد اقامتي مجزا
  17. مزايده اجاره يك باب مغازه بازارچه ماهي فروشان بصورت ساليانه
  18. مزايده فروش تعدادي از املاك تحت اختيار خود در 13 رديف : ساختمان - مجتمع انبارها - ساختمان اداري آموزشي -
  19. مزايده واگذاري يك باب مغازه از رقبات آستان مقدس امامزاده ابراهيم: يك باب مغازه به مساحت مفيد 14/15 متر مربع
  20. مزايده اجاره اتاق انتشارات و كتاب فروشي را با حق استفاده از اينترنت به آدرس شهرستان بهشهر كيلومتر 3 جاده بهشهر ـ نكا ساختمان اداري و آموزشي دانشگاه آزاد اسلامي واحد بهشهر را براي مدت يك سال به واجدين شرايط به اجاره واگذار نمايد
AriaJam بازدید : 85 شنبه 01 مهر 1396 نظرات (0)

فهرست عناوين استعلام قيمت هاي روز شنبه مورخ 01/ 07/ 1396

  1. استعلام قيمت تعمير ميل بادامك موتور لكوموتيو
  2. استعلام قيمت چهارشاخ گاردان سرند و فيدر
  3. استعلام قيمت هفت رديف لوله پلي پروپيلن
  4. استعلام قيمت دو رديف زنجير و قفل زنجير
  5. استعلام قيمت خريد چسب يونوليت 60 ـ چسب دوقلو كوچك غفاري شماره و خيرآبندي لوله
  6. استعلام قيمت پيچ شروب تراورس بتوني وسلو
  7. استعلام قيمت خريد چسب
  8. استعلام قيمت بوش فلزي لاستيكي ضربه گير بوژي لكوموتيو چيني
  9. استعلام قيمت اره پروفيل بر
  10. استعلام قيمت ورق فولادي استيل
  11. استعلام قيمت ورق فولادي
  12. استعلام قيمت والو ويكرز
  13. استعلام قيمت خريد سبوس برشته
  14. استعلام قيمت كيسه پلاستيك زيپ دار
  15. استعلام قيمت تعمير خط كش دستگاه فرز سي ان سي و تعمير پينول دستگاه اسپارك
  16. استعلام قيمت پيچ شروب تراورس بتوني وسلو
  17. استعلام قيمت تلفن و مركز تلفن پاناسونيك
  18. استعلام قيمت درخواست سوئيچ و سريال هاب
  19. استعلام قيمت 160A 380V تابلوي كنترل الكتريكي
  20. استعلام قيمت لوازم ورزشي
AriaJam بازدید : 97 پنجشنبه 30 شهریور 1396 نظرات (0)

فهرست عناوين مناقصه هاي روز پنجشنبه مورخ 30/ 06/ 1396

 

  1. مناقصه تكميل كارهاي باقيمانده ايستگاه پمپاژ فاضلاب psk شهر رشت
  2. مناقصه اجراي آسفالت گرم روستاي محمد شاهكرم شهرستان زهك
  3. مناقصه خدمات پشتيباني رايانه٬چاپگر٬شبكه٬voip و ...
  4. مناقصه تهيه مصالح و احداث مخزن آب شرب ۵۰۰م.م. در مجتمع قوريچاي (روستاي خانيان) شهرستان عجبشير
  5. مناقصه مربوط به احداث خز لوله ۸ اينچ آبرساني به دكل حفاري در منطقه رامشير (چاه ۲۳ رامشير)
  6. مناقصه ديوار حفاظتي (بتني پيش ساخته)فرودگاه گناوه
  7. مناقصه تكميل باقي مانده كارهاي تصفيه خانه فاضلاب شهر كازرون
  8. مناقصه اجراي آسفالت گرم روستاي تپه دز شهرستان زابل
  9. مناقصه قرائت كنتور و توزيع قبض آب بها و امور مشتركين آبفا شهرهاي استهبان مشكان قطرويه داراب جنت شهر
  10. مناقصه تجديد مناقصه آسفالت معابر كوي شريعتي قيدار
  11. مناقصه عمليات تكميل كار هاي باقي مانده تصفيه خانه فاضلاب شهر كازرون
  12. مناقصه مناقصه عمومي يك مرحله اي خريد دستگاه ذخيره ساز و تجهيزات پردازشي و داده پردازي
  13. مناقصه قرائت كنتور و توزيع قبض آب بها و امور مشتركين آبفا شهرهاي استهبان مشكان قطرويه داراب جنت شهر
  14. مناقصه واگذاري خدمات آمارگيري و بيومتري ماهيان استخواني بصورت حجمي
  15. مناقصه انجام خدمات نظافت و آبدارخانه در سطح ستادمركزي و امور آب و فاضلاب زاهدان
  16. مناقصه ارزيابي كيفي خدمات حراستي٬ حفاظتي و نگهباني
  17. مناقصه نصب انشعاب فاضلاب كل سطح شهر قم - ۹۶/۴۰۰/۹۵۹
  18. مناقصه احداث ساختمان كتابخانه استاندارد اسدآباد
  19. مناقصه آگهي فراخوان عمومي ارزيابي كيفي لوله گذاري فاضلاب مناطق ۱۳،۱۴،۱۵،۱۶،۲۰ شهرداري و منطقه ۲۰ شهرداري و
  20. مناقصه تعميرات،بازسازي شبكه وتاسيسات وتامين آب روستاهاي شهرستان لامرد
AriaJam بازدید : 87 پنجشنبه 30 شهریور 1396 نظرات (0)

فهرست عناوين مزايده هاي روز پنجشنبه مورخ 30/ 06/ 1396

  1. زايده واگذاري يك قطعه زمين جهت احداث بيمارستان ۲۲۰ تختخوابي به مساحت ۳۶۳۶۰پلاك قطعه ۱۱۰ فرعي ۲۰۶۶ اصلي ۵۰۶۲ واقع در شهر بندرعباس
  2. مزايده مزايده املاك و. اراضي در استان كرمان
  3. مزايده فروش قطعات با شرايط نقدي در شهرستان داراب
  4. مزايده واگذاري يك قطعه زمين جهت احداث جايگاه سوخت به مساحت ۳۰۰۰متر مربع پلاك فرعي ۵۱۴ اصلي ۳ واقع در شهربندرعباس
  5. مزايده تجديد مزايده فروش يك دستگاه تاور كرين در محوطه ساختمان اداري جديد در محدوده منطقه آزاد اروند
  6. مزايده مزايده فروش تجهيزات برقي مازاد در مراكز و واحدهاي سازمان منطقه آزاد اروند
  7. مزايده مزايده فروش اقلام تأسيساتي مستعمل در مراكز و واحدهاي سازمان منطقه آزاد اروند
  8. مزايده فروش ماده معدني سولفوره و كربناته معدن انگوران در ۵ پارتي جداگانه به شرح مندرج در آگهي و اسناد مزايد
  9. مزايده تجديد مزايده فروش اقلام، لوازم و تجهيزات آهني و ساير تجهيزات ضايعاتي و مستعمل در مراكز و واحدهاي ساز
  10. مزايده ساخت و بهره برداري ۴۸۰۰ متر مربع فضاي تبليغاتي جديد و بهره برداري از ۳۷۷۷ متر مربع فضاي تبليغاتي موجود
  11. مزايده آگهي مزايده شماره ۱۷۳-۳-۹۶ شركت آب و فاضلاب استان اصفهان
  12. مزايده بهره برداري از خانه هاي فرهنگ سطح شهر
  13. مزايده فروش لوازم آزمايشگاهي و شيشه و درپوش مازاد بر نياز و مستعمل
  14. مزايده فروش لوازم آزمايشگاهي و شيشه و درپوش مازاد بر نياز و مستعمل
  15. مزايده فروش چوب (تنه درخت و سرشاخه)
  16. مزايده فروش ضايعات آهن آلات و اقلام مازاد بر نياز
  17. مزايده فروش بخشي از لوله هاي فولادي بدون درز موجود در سايت خود
  18. مزايده اجاره استخر و سوناي مجموعه ورزشي ديهيم (رسالت )
  19. مزايده واگذاري سالن ورزشي آبعلي با قيمت كارشناسي ساليانه 60 ميليون ريال --- سالن علي ابن ابيطالب آبسرد با قيمت پايه كارشناسي ساليانه 78 ميليون ريال
  20. مزايده شماره 9500620 - ششدانگ يك قطعه زمين به مساحت 149.50 مترمربع به مبلغ 750 ميليون ريال
AriaJam بازدید : 79 پنجشنبه 30 شهریور 1396 نظرات (0)
AriaJam بازدید : 699 چهارشنبه 29 شهریور 1396 نظرات (0)

فهرست عناوين مزايده هاي روز چهارشنبه مورخ 29/ 06/ 1396

 

  1. زايده اجاره املاك در شهرستان اقليد - ني ريز - فسا
  2. مزايده فروش قطعات مسكوني با شرايط نقدي در شهر شيراز
  3. مزايده بهره‌برداري از يكباب زمين چمن طبيعي فوتبال واقع در مجموعه ورزشي انقلاب/تجديد
  4. مزايده اجاره استحصال و بهره برداري، بازاريابي و فروش آب از دو حلقه چاه در منطقه تازيان
  5. مزايده فروش ۵۰ تن سيم مسي اسقاط
  6. مزايده تجديد مزايده فروش ۵۵۰۰۰ تن سنگ آهن درشت دانه
  7. مزايده فروش ۵۵۰۰۰ تن سنگ آهن ريز دانه
  8. مزايده فروش ملك خود به عرصه 462 متر مربع و اعيان 833/70 متر مربع با كاربري اداري
  9. مزايده اجاره دو باب مغازه به نشاني محله كاووسيه شامل بازارچه فجر --- واحد كارگاهي --- جايگاه عرضه محصولات كشاورزي
  10. مزايده بهره برداري و ساخت و نصب فضاهاي تبليغاتي جاده اي استان اصفهان : ساخت و بهره بردراي 4800 مترمربع فضاي تبليغاتي جديد و بهره برداري از 3777 مترمربع فضاهاي تبليغاتي موجود
  11. مزايده اجاره يكباب مغازه نانوايي واقع در ميدان وليعصر
  12. مزايده شماره كلاسه 960062: فروش كودميكرو معدني - كود پودري
  13. مزايده شماره كلاسه 940351: فروش 48/061 سهم داراي اوراق بهادر
  14. مزايده شماره كلاسه 960313: فروش يك قطعه زمين به مساحت 2400 مترمربع
  15. مزايده واگذاري بازارچه گلستان واقع در خيابان شصت متري ضلع غربي خيابان حد واسط آتش نشاني
  16. مزايده بهره برداري از منابع رستوران بزرگ و رستوران خليج فارس نمايشگاه بين المللي تهران
  17. مزايده فروش بخشي از لوله هاي فولادي بدون درز موجود در سايت خود
  18. مزايده فروش تعداد 92 دستگاه خودرو تعداد 37 دستگاه موتورسيكلت سنددار و اوراقي و مقاديري اقلام فرسوده : انواع سواري شامل تويوتا استيشن لندكروز سمند پژو 405 ون دليكا و پژو 206 --- بنز سواري c240 و e240 ---- انواع وانت شامل : تويوتا هايلوكس تك و دوكابين و پيكاپ تك و دوكابين --- ميني بوس بنز 508 خاور 808 / الپي 36 --- انواع موتورسيكلت شامل سيوان 200 تكتاز 150 ، اچ دي 200 ، هوندا 125 و 750 ---- ضايعات آهن و اقلام آمادي ضايعات مخابراتي - قطعات خودرويي و اتاق تويوتا ، كانكس فرسوده دستگاه صنعتي و اقلام بهداري ضايعات آلومينيوم استيل و كابل فرسوده داغي خودرويي و لاستيك فرسوده
  19. مزايده واگذاري حق امتياز گل شاخه بريده در سطح شهر مشهد
  20. مزايده فروش يك باب كارگاه در زاهدان
AriaJam بازدید : 91 چهارشنبه 29 شهریور 1396 نظرات (0)

فهرست عناوين استعلام قيمت هاي روز چهارشنبه مورخ 29/ 06/ 1396

  1. استعلام قيمت p/f techno electromotor
  2. استعلام قيمت پمپ ابارا
  3. استعلام قيمت سند فاكتور فروش هلوگرام
  4. استعلام قيمت پمپ وكيوم woo sung vacuum
  5. استعلام قيمت شيلنگ فيتينگي قطر 8 و 10
  6. استعلام قيمت تعمير، رفع نشتي و لوله كشي اسيد
  7. استعلام قيمت استعلام 470 متر سقف كاذب كناف گچي 60*60
  8. استعلام قيمت گيربكس برج خنك كننده
  9. استعلام قيمت مجموعه پروانه فايبر گلاس كامل برج خنك كننده
  10. استعلام قيمت كيت تعميراتي و دسته نازل / آذين پاش
  11. استعلام قيمت پرده كركره ساتوي هلند
  12. استعلام قيمت خريد سيستم كامل صفحه كلاچ دستگاه تراش
  13. استعلام قيمت خريد 3 قلم انواع شيرآلات صنعتي plug valve
  14. استعلام قيمت خريد 1 قلم انواع شيرآلات صنعتي SAFETY VALVE
  15. استعلام قيمت ساخت رينگ
  16. استعلام قيمت ساخت آجر نسوز
  17. استعلام قيمت تامين يكدستگاه پاشش عايق ركاب خودرو
  18. استعلام قيمت تامين 30 قلم تجهيزات و دستگاه هاي بدنسازي و آمادگي جسماني
  19. استعلام قيمت ساخت قطعات مكانيكال سيل
  20. استعلام قيمت قطعات يدكي كمپرسور
AriaJam بازدید : 119 دوشنبه 27 شهریور 1396 نظرات (0)

فهرست عناوين مناقصه هاي روز دوشنبه مورخ 27/ 06/ 1396

  1. مناقصه عمليات قرائت كنتور و توزيع قبوض آب بهاي مشتركين شهر صدرا شركت آبفا شيراز
  2. مناقصه خريد دودستگاه بالابر
  3. مناقصه عمليات قرائت كنتور و توزيع قبوض آب بهاي مشتركين منطقه چهار شركت آبفا شيراز
  4. مناقصه ** تجديد ** عمليات قرائت كنتور و توزيع قبوض آب بهاي مشتركين منطقه سه شركت آبفا شيراز
  5. مناقصه م م /۰۲۹۳/ ۹۶ مربوط به ايجاد جاده و محوطه مربوط به موقعيت شرق ۰۷۶ جنوب (توليدي توصيفي) منصورآباد
  6. مناقصه مناقصه عمليات سنگي ملاتي (بندهاي رسوبگير) منطقه جليل حوزه سپيدار شهرستان بويراحمد
  7. مناقصه مناقصه عمليات سنگي گابيوني دريلا آبگندي شهرستان گچساران
  8. مناقصه م م /۰۲۹۴/ ۹۶ مربوط به احداث جاده و محل چاه شرق ۰۳۹ جنوب آبتيمور (پسماند)
  9. مناقصه پروژه بهسازي عوامل پروازي فرودگاه شاهرود
  10. مناقصه م م /۰۲۶۱/ ۹۶ مربوط به پروژه احداث ۵۳۹۷ متر خط لوله ۶ اينچ نفت از چاه موقعيت غرب ۰۲۷ جنوب
  11. مناقصه احداث فاز اول پستهاي ۱۳۲/۴۰۰ كيلوولت جيرفت و بخش ۴۰۰ كيلوولت كهنوج
  12. مناقصه نگهداري و ترميم فضاي سبز اداره كل راه و آهن هرمزگان
  13. مناقصه تهيه مواد اوليه ٬ طبخ و توزيع غذاي گرم كاركنان در محل انبار نفت منطقه قزوين
  14. مناقصه حفر چاه آبرفتي كنگلومرايي –آهكي پروژه مجموعه تل ميلك شهرستان كازرون تجديد فراخوان ۲۰۰۹۶۱۰۳۷۰۰۰۰۸۸
  15. مناقصه انجام كليه امور دفتري دبيرخانه تايپ فارسي و لاتين كاربري رايانه فاكس فتوكپي نامه رساني
  16. مناقصه خريد تعدادي دستگاه تابلو راه انداز سافت استارتر و درايو تجديد فراخوان ۲۰۰۹۶۱۰۳۷۰۰۰۰۸۹
  17. مناقصه مناقصه شماره ۸۵-۹۶ :روغن ترانسفورماتور
  18. مناقصه لكه گيري و روكش آسفالت محورهاي اتوبان ساوه – و وهن آباد
  19. مناقصه خريد ٬ نصب و راه اندازي ۶ دستگاه سنجه كيفي آب
  20. مناقصه اجراي ۴۵۶۹۷ متر خط تغذيه و شبكه فلزي در بلوار حسيني الهاشمي شيراز (۹۶/۸۴)
AriaJam بازدید : 143 دوشنبه 27 شهریور 1396 نظرات (0)

فهرست عناوين مزايده هاي روز دوشنبه مورخ 27/ 06/ 1396

 

  1. مزايده واگذاري يك قطعه زمين جهت اجراي طرح اتاق بار كاميونت به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع پلاك فرعي ۱۲ اصلي ۲۲۴۸ به صورت اجاره پنج ساله واقع حريم شهر بستك
  2. مزايده واگذاري آزمايشگاه بيمارستان حضرت فاطمه (س) رباط كريم
  3. مزايده واگذاري فيزيوتراپي بيمارستان حضرت فاطمه (س) رباط كريم
  4. مزايده فروش ۸ دستگاه خودرو قابل تبديل به پلاك مجدد
  5. مزايده بهره برداري از زمين چمن فوتبال شماره ۲ بانضمام ساير متعلقات آن در مجموعه ورزشي شهيد شيرودي
  6. مزايده بهره برداري از يكباب سالن جهت ورزش (TRX) بانضمام ساير متعلقات آن در مجموعه ورزشي شهيد شيرودي
  7. مزايده بهره برداري از يكباب زمين چندمنظوره روباز بانضمام ساير متعلقات در مجموعه ورزشي شهيد شيرودي
  8. مزايده بهره برداري از يكباب زمين چندمنظوره روباز بانضمام ساير متعلقات در مجموعه ورزشي شهيد شيرودي
  9. مزايده واگذاري عمليات استخراج و فروش سنگ آهن به ظرفيت متناسب با 4 ميليون تن در سال از معدن سنگ آهن آنومالي شمالي و ميشدوان بافق
  10. مزايده واگذاري عمليات پيشروي، آماده سازي و استخراج ماده معدني در لايه هاي معدن ذغالسنگ گلندرود
  11. مزايده فروش يك واحد ملك تجاري خود به شماره پلاك ثبتي 408/27 و 407 به مساحت 348/35 مترمربع
  12. مزايده فروش هندوانه آجيلي مزرعه ايثار خود در سطح حدود 90 هكتار باغي واقع در نيشابور روستاي شهرك امام
  13. مزايده اجاره يك ساله تعدادي از اراضي و مزارع كشاورزي خود
  14. مزايده واگذاري نانوايي ـ رستوران سنتي دانشجويي ـ آژانس برون شهري و غذاي سنتي اساتيد
  15. مزايده ارزيابي كيفي - فروش حدود 200 تن گرانول و پودر كاتاليست مستعمل M272
  16. مزايده فروش پنج واحد آپارتمان مسكوني
  17. مزايده واگذاري چهار دهنه دفاتر تعاوني ترمينال جديدالاحداث بصورت سرقفلي جهت دفاتر داراي مجوز و براي شركت هاي مسافربري برون شهري (اتوبوس)
  18. مزايده تخصيص قطعه زمين به شماره nvc-6 و به مساحت 3909/3 متر مربع جهت احداث مجتمع مسكوني واقع در اراضي شرقي جزيره زيباي كيش
  19. مزايده بهره برداري از منابع رستوران بزرگ و رستوران خليج فارس نمايشگاه بين المللي تهران
  20. مزايده كلاسه 951605 : زمين مزروعي به مساحت 35854.37 مترمربع و ..
AriaJam بازدید : 93 دوشنبه 27 شهریور 1396 نظرات (0)

فهرست عناوين استعلام قيمت هاي روز دوشنبه مورخ 27/ 06/ 1396

  1. استعلام قيمت انجام آزمايشات خون و ادرار و psa و hbac
  2. استعلام قيمت THERMOCOUPLE MANUFACTURE
  3. استعلام قيمت ترپ مارك واتسون
  4. استعلام قيمت قطعات مربوط به آچار هيدروليك ENERPAC مدل S11000
  5. استعلام قيمت شير پروانه اي به همراه اكجوايتر و باكس سوئيچ
  6. استعلام قيمت لوازم كمپرسور فشار قوي هيدروژن
  7. استعلام قيمت تست اسپيرومتري (سنجش ريوي) جهت انجام معاينات ادواري
  8. استعلام قيمت 4 دستگاه پوزيشنر هوا
  9. استعلام قيمت تست اديومتري (شنوائي سنجي) جهت انجام معاينات ادواري
  10. استعلام قيمت فيلتر روغن مارك MP ايتاليا
  11. استعلام قيمت انجام تست بينائي سنجي جهت انجام معاينات ادواري
  12. استعلام قيمت كاسه نمد
  13. استعلام قيمت نبشي- اچ بيم- تسمه- گريتينگ و ...
  14. استعلام قيمت آي سي
  15. استعلام قيمت ساخت پايه سه تايي براي رله هاي اسيدترونيك
  16. استعلام قيمت اتصالات ابزار دقيق
  17. استعلام قيمت valve (set of) ssdls 6mm
  18. استعلام قيمت P/F SAMSON
  19. استعلام قيمت خريد control valve
  20. استعلام قيمت خريد thermowell
AriaJam بازدید : 107 شنبه 25 شهریور 1396 نظرات (0)

فهرست عناوين مناقصه هاي روز شنبه مورخ 25/ 06/ 1396

 

  1. مناقصه بارگيري،حمل وتخليه ۱۰۰۰۰تن انواع نهاده هاي كشاورزي
  2. مناقصه بارگيري ٬حمل وتخليه ۱۰۰۰۰تن انواع نهاده هاي كشاورزي
  3. مناقصه انجام امور خريد در شعبات و جابجائي توتون در انبارها و انتقال آن به انبار سورك و.......
  4. مناقصه احداث ديوار حريم بلاك شهرضا-مهيار حريم كيلومتر ۶۴۶
  5. مناقصه ايمن سازي ترانشه هاي ناپايدار بلاك سعادتشهر-سيوند٬ كيلومتر ۹۶۸ و بلاك سيوند-شيراز٬ كيلومتر ۱۰۵۳
  6. مناقصه روكش آسفالت گرم راههاي روستايي شهرستان دهلران
  7. مناقصه واگذاري خدمات تعمير و نگهداري مراكز روستايي برق شهرستانهاي بانه، دهگلان، سقز، ديواندره، مريوان، سروآ
  8. مناقصه تجديد فراخوان انجام خدمات نگهداري و پشتيباني فني تأسيسات مراكز زيرساخت ۲۴ استان ۹۶.۱۳تا۹۶.۴۰
  9. مناقصه واگذاري ۱۲ واحد تجاري واقع در شهر بندرعباس شهرك پيامبر اعظم (ص)جنب تعاوني درخت سبز
  10. مناقصه تعميرات بتن محوطه تخليه نفتكوره و اصلاح كانالهاي جمع آوري فرآورده هاي هدر رفته انبار نفت جديد ماهشهر
  11. مناقصه احداث راه روستايي باللوجه
  12. مناقصه تعميرات اساسي واحد GEF۵ و بازديد RC ژنراتور آن استان بوشهر
  13. مناقصه تعمير سكوهاي تخليه نفتكوره انبار نفت شهيد نوربخش ماهشهر و احداث پاركينگ خودروهاي سواري انبار نفت جدي
  14. مناقصه بهسازي راه روستايي نهار - تازه كند - مسقران
  15. مناقصه انجام امور عمليات نگهداري راههاي اصلي، فرعي و روستايي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي جنوب كرما
  16. مناقصه بهسازي و چهار خطه كردن راه حسن رود-چمخاله-رودسر(قطعه۳)
  17. مناقصه آسفالت راه روستايي سراجلو (ق ۱)
  18. مناقصه تكميل احداث راه روستايي دربند - عرقطو - بزوجيق - دلوحسن
  19. مناقصه آسفالت راه روستايي زمان آباد
  20. مناقصه آسفالت راه روستايي ساروقيه
AriaJam بازدید : 115 شنبه 25 شهریور 1396 نظرات (0)

فهرست عناوين مزايده هاي روز شنبه مورخ 25/ 06/ 1396

 

  1. زايده فروش تعداد 12 رقبه اموال تمليكي خود در شهرستانهاي خرم آباد ، كوهدشت ، نورآباد ، دورود ، اليگودرز و الشتر
  2. مزايده واگذاري تعدادي از املاك خود
  3. مزايده بهره برداري از جايگاه سي ان جي خود
  4. مزايده فروش دستگاه هاي زير در 8 رديف شامل بلدوزر كوماتسو - اسكريپر فيات آليس - غلتك CA25 - تانكر آب و قيرپاش - پيكان وانت - مزدا وانت - سنگ شكن- بچينگ
  5. مزايده فروش اقلام ضايعاتي مازاد بر نياز خود از قبيل انواع ضايعات آلومينيوم ،ضايعات برنجي ، تيغ اره ضايعاتي ، انواع گالن 1000 ليتري ، انواع آهن ، چدني، پلاستيك، انواع لاستيك تو پر و تو خالي ، پالت شكسته چوبي ، تسمه ضايعاتي ، انواع بشكه 220 ليتري ، انواع الكتروموتور ضايعاتي ، يخچال و موتور يخچال فرسوده ، كارتن و مقواي ضايعاتي و روغن هيدروليك كاركرده
  6. مزايده فروش 5 دستگاه خودرو سواري شامل : سوراي تندر 90 ---- سواري دنا --- سواري پژو پارس ---- سواري پژو 206 آريان ---- سواري سوزوكي گرند ويتارا
  7. مزايده فروش اقلام مستعمل ضايعات آهن و در و پنجره موجود در پروژ] خود واقع در تهران
  8. مزايده فروش مقداري از كناره ورق هاي صنعتي مازاد و ضايعات ذوبي پوششي خود
  9. مزايده فروش تعدادي از كلاس هاي مازاد بر نياز خود
  10. مزايده ضايعات مواد پلي پروپلين در حدود 30 تن سفيد 15 تن رنگي 10 تن مشكي 5 تن پلي اتيلن رنگي 15 تن ضايعات tpe گسكت و 4 تن مذابي
  11. مزايده فروش اقلام شامل : يخچال مستعمل --- آهن آلات ضايعاتي --- يونيت --- الكتروموتور
  12. مزايده 2 دستگاه ليفتراك 7 تن و 3 تن كاركرده خود
  13. مزايده فروش كارخانه توليد مصالح نوين ساختماني ملات خشك بهمراه تجهيزات كامل خط توليد : كارخانه توليد مصالح نوين ساختماني ملات خشك واقع در شهرك صنعتي لوشان كه شامل 800 مترمربع سوله 100 متر اداري و 2800 مترمربع زمين و تجهيزات كامل خط توليد كه شامل دراير ميكسر - الواتر - دستگاه پركن پاكت و ...
  14. مزايده اجاره كافي شاپ هتل هويزه واقع در طبقه همكف و متصل به لابي هتل و داراي يك باب آشپزخانه و پيش خوان و كليه وسائل و تجهيزات مدرن مربوط به كافي شاپ با 12 عدد ميز و 34 عدد صندلي
  15. مزايده 96400003 / 96400004: فروش محصولات جانبي و اقلام ضايعاتي خود
  16. مزايده واگذاري يك باب غرفه حمل و نقلي به متراژ 17 مترمربع واقع در پايانه سيمان اروميه به صورت اجاره بدون اخذ سرقفلي
  17. مزايده اجاره سالن آمفي تئاتر مجتمع فرهنگي و هنري فجر با ظرفيت صندلي 286 نفر با داشتن امكانات پخش سينما
  18. مزايده فروش مقداري لاستيك مستعمل و فرسوده
  19. مزايده فروش مقداري سطل زباله فرسوده و آهن آلات
  20. مزايده در نظر دارد بوفه خود را واقع در شهر بوشهر و عاليشهر به صورت اجاره واگذار نمايد
AriaJam بازدید : 85 شنبه 25 شهریور 1396 نظرات (0)

فهرست عناوين استعلام قيمت هاي روز شنبه مورخ 25/ 06/ 1396

  1. استعلام قيمت يوپي اس 4kva به تعداد 7 دستگاه -- كابينت باطري به تعداد 7 عدد -- باطري CGB42AH SLA به تعداد 10 عدد-- باطري سيلد ليد اسيد 42AH به تعداد 8 عدد
  2. استعلام قيمت ايزو پروپيل الكل
  3. استعلام قيمت 2 عدد پراپ ضخامت سنج با مارك FISCHER
  4. استعلام قيمت چسب كاغذي 5/2 سانت سالن رنگ 2
  5. استعلام قيمت 50-110VDC/24VDC-12A منبع تغذيه
  6. استعلام قيمت چسب 20 گرمي لاكتيت - 495 چسب اورينگ
  7. استعلام قيمت كمپرسور 4 سيلندر هوا با مخزن 1000 ليتري
  8. استعلام قيمت چسب 20 گرمي لاكتيت - 495 چسب اورينگ
  9. استعلام قيمت خريد سبوس برشته
  10. استعلام قيمت سوئيچ و سريال هاب
  11. استعلام قيمت گيربكس تيپ مطابق مشخصات كاتولگ
  12. استعلام قيمت چسبهاي كاغذي 10 سانت
  13. استعلام قيمت خريد دفاتر چاپي
  14. استعلام قيمت coke vibrating soreen
  15. استعلام قيمت ساخت يكعدد (كابل) كندانسور چيلر
  16. استعلام قيمت والو كنترلي
  17. استعلام قيمت مجوز خروج كالا از كارخانه
  18. استعلام قيمت هيدروسيلندر
  19. استعلام قيمت والو پتوماتيكي "3 نيروگاه قم
  20. استعلام قيمت RELAY FINDER
AriaJam بازدید : 89 پنجشنبه 23 شهریور 1396 نظرات (0)

فهرست عناوين مناقصه هاي روز پنجشنبه مورخ 23/ 06/ 1396

  1. مناقصه خريد تابلو و علائم ايمني ترافيكي
  2. مناقصه خريد لوله فولادي
  3. مناقصه مربوط به تعمير اساسي مخازن واحدهاي بهره برداري و نمكزدايي جديد منصوري
  4. مناقصه واگذاري مديريت و اداره امور انبار استان
  5. مناقصه واگذاري خدمات فروش و پس از فروش مشتركين در سطح حوزه شمالي استان
  6. مناقصه اجراي عمليات يك لايه آسفالت سرد حدفاصل خانخودي- احمد آباد به طول ۲۴ كيلومتر
  7. مناقصه بهسازي و روكش آسفالت محور علي آباد ـ رحمت آباد
  8. مناقصه واگذاري خدمات فروش و پس از فروش مشتركين در سطح حوزه جنوبي استان
  9. مناقصه احداث پنج دستگاه سايه بان آبخوري پايانه مرزي مهران
  10. مناقصه مربوط به تهيه و تامين ۹۲ دستګاه خودروي كولردار پژو ۴۰۵و پژو پارس بصورت ۱۲ ساعته
  11. مناقصه اطلاعيه گشاييش پاكات مناقصات ۶/۹۶ و ۷/۹۶ با عنوان هايتهيه مصالح و اجراي خط كشي با رنگ سرد ترافيكي مح
  12. مناقصه لكه گيري و روكش آسفالت محور كمربندي شرق اهواز
  13. مناقصه گ/۹۶/۷- خريد دو دستگاه ترانسفورماتور ۱۳۲/۲۰كيلوولت ۳۰ مگاولت آمپر
  14. مناقصه احداث مدرسه ۱ كلاسه ابتدايي خيري بركت شهدالي لوداب
  15. مناقصه مناقصه عمومي يك مرحله اي انجام خدمات حمل و نقل اداري پرسنل شركت توانير بصورت الكترونيكي
  16. مناقصه درزگيري محورهاي جنوب استان
  17. مناقصه لكه گيري و روكش آسفالت ماهشهر- آبادان
  18. مناقصه خريد ۲۳۰۰ عدد لامپ LED وكم مصرف ، چراغ خياباني و پرژكتور
  19. مناقصه تامين ۱۰ قلم لوازم ابزاردقيق
  20. مناقصه لكه گيري و روكش آسفالت محور اهواز- ملاثاني- شوشتر – دزفول – انديمشك (حد فاصل اهواز- ملاثاني )
  21. مناقصه واگذاري قرائت كنتور ، توزيع صورتحساب و وصول مطالبات در سطح استان
  22. مناقصه احداث مدرسه ۲ كلاسه ابتدايي خيري بركت ميان بخش لوداب
AriaJam بازدید : 97 پنجشنبه 23 شهریور 1396 نظرات (0)

فهرست عناوين مزايده هاي روز پنجشنبه مورخ 23/ 06/ 1396

 

  1. زايده مزايده واگذاري بصورت اجاره غرفه ها ي موجود در سطح شهر
  2. مزايده واگذاري اماكن و غرفه هاي سازمان پايانه ها
  3. مزايده اجاره ۷ باب از مغازه هاي واقع در خيابان سلامگاه- كوچه علي اكبري
  4. مزايده فروش ۵ قطعه زمين واقع در باقرآباد و ولايت (پرديس ۱۹ و ۲۰)
  5. مزايده اجاره زمين به مساحت ۲۵ مترمربع جهت نصب كانكس دفتر حجاري قبور واقع در بهشت معصومه ( س)
  6. مزايده اجاره اماكن ورزشي تحت پوشش خود در 5 رديف
  7. مزايده اجاره اماكن ورزشي : سالن شهيد مهتدي ـ سالن شهيد محمد حسيني ـ سالن آزادگان
  8. مزايده فروش كارخانه قطعات بتني خود
  9. مزايده فروش تعدادي بخاري گازي سالم
  10. مزايده كلاسه 960008 : 4 ساعت ونيم آب چاه و ..
  11. مزايده كلاسه 960391 : ملك به مساحت 550 متر مربع و..
  12. مزايده واگذاري غرفه شماره 9 آرايشگاه مردانه را براي مدت و فعاليت تعيين شده
  13. مزايده كلاسه 955882 - فروش ششدانگ عرصه و اعيان يك دستگاه آپارتمان مسكوني به مساحت 64/13 مترمربع واقع در سمت شمالي طبقه اول به م بلغ 1.000.000.000 ريال
  14. مزايده كلاسه 940083 : فروش ملك توقيفي و ...
  15. مزايده فروش ششدانگ يك باب ملك به مساحت 250 مترمربع
  16. مزايده كلاسه 2/940016 - فروش پروژه در حال ساخت ستاره خزر در زميني به مساحت 15500 مترمربع در مجموع به ارزش 960.000.000 ريال
  17. مزايده كلاسه 950036 - فروش يك ملك با سند ثبتي به مساحت 345/12 مترمربع به مبلغ 620.000.000 ريال
  18. مزايده شماره كلاسه 960403: فروش 8 سهم مشاع از 192 سهم مشاع اراضي مزروعي به مساحت 11 هكتار
  19. مزايده شماره كلاسه 952841: فروش يك باب مغازه به مساحت 96 مترمربع
  20. مزايده شماره 930239 - فروش يك قطعه زمين كشاوزي ديم به ارزش 1.170.771.000 ريال
AriaJam بازدید : 91 پنجشنبه 23 شهریور 1396 نظرات (0)
AriaJam بازدید : 117 چهارشنبه 22 شهریور 1396 نظرات (0)

فهرست عناوين مناقصه هاي روز چهارشنبه مورخ 22/ 06/ 1396

 

  1. مناقصه ادامه ديواركشي حريم ايستگاه سيرجان
  2. مناقصه آگهي فراخوان عمومي ارزيابي كيفي لوله گذاري فاضلاب منطقه ۲۲ شهرداري قطعات سوم و چهارم
  3. مناقصه امور طبخ آشپزخانه بيمارستان شهيد چمران كنگاور
  4. مناقصه عمليات تكميلي ساختمان اداري شهرك صنعتي ورزقان
  5. مناقصه خريد ۳۲ رديف انواع انتي سرم
  6. مناقصه عمليات احداث ديوار حريم (بلاك اضطراري ۱۶ـ سيرجان)
  7. مناقصه فراخوان عمومي ارزيابي كيفي پيمانكاران كارآمد جهت پياده سازي سامانه خدمات دولت الكترونيك
  8. مناقصه ساخت مدارس شهرهاي استان خوزستان
  9. مناقصه خريد انواع كابل در سايزهاي مختلف تجديد فراخوان ۲۰۰۹۶۱۰۳۷۰۰۰۰۸۶
  10. مناقصه تعميرات،بازسازي شبكه وتاسيسات وتامين آب روستاهاي شهرستان مهرمناقصه ۶۲۰۰۹۶۱۰۳۷۰۰۰۰۸۷
  11. مناقصه اجراي عمليات انتقال نيرو و برقرساني در محدوده منطقه برق نياوران
  12. مناقصه آگهي فراخوان عمومي لوله گذاري فاضلاب منطقه ۲۲ شهرداري قطعات اول و دوم
  13. مناقصه واگذاري امور اياب و ذهاب كاركنان شبكه بهداشت و درمان ورامين
  14. مناقصه واگذاري تهيه ٬پخت و توزيع غذاي بيمارستان وليعصر(عج) دره شهر
  15. مناقصه تجديد مناقصه خريد ترانسفورماتور ۱۰۰كاوا كم تلفات
  16. مناقصه مربوط به خريد LICENSE شبيه ساز مخزن نفت سياه (BLACD OIL) همراه با نصب راه اندازي
  17. مناقصه احداث پست برق جديد تصفيه خانه آب شماره ۱ كرج بميزان ۸۰۰ كيلووات/آبفا استان البرز
  18. مناقصه ادامه اجراي سيستم فاضلاب ايستگاه راه آهن مشهد.
  19. مناقصه سيستم پمپاژ پساب تصفيه فاضلاب براي فضاي سبز در شهرك صنعتي مراغه
  20. مناقصه خريد تجهيزات و خدمات موردنياز جهت بهسازي مركز ديتاي ساختمان انقلاب اسلامي
AriaJam بازدید : 113 چهارشنبه 22 شهریور 1396 نظرات (0)

فهرست عناوين مزايده هاي روز چهارشنبه مورخ 22/ 06/ 1396

 

  1. مزايده مزايده فروش انواع خرده سيم مسي اسقاط ۹۶/۸۰
  2. مزايده مزايده ۷ دستگاه خودرو دولتي
  3. مزايده فروش يك قطعه زمين با كاربري تجاري،خدماتي و مسكوني
  4. مزايده فروش يك دستگاه دكل حفاري و متعلقات آن (شماره ثبت ستاد:۱۰۰۹۶۱۰۵۶۰۰۰۰۰۹)
  5. مزايده مزايده ساختمان مازاد سازمان خبرگزاري جمهوري اسلامي در تهران
  6. مزايده فروش ماشين آلات و تجهيزات صنعتي كارخانه توليد كابل برق (شماره ثبت ستاد:۱۰۰۹۶۱۰۵۶۰۰۰۰۰۸)
  7. مزايده واگذاري سرقفلي يك باب مغازه واقع در بازار قزوين-علاف راستا بازار ژرنده فروشان
  8. مزايده فروش زمين تجاري فرمانداري دورود
  9. مزايده فروش زمين تجاري استانداري لرستان
  10. مزايده واگذاري اراضي با كاربريهاي مختلف و واحد هاي احداثي در شهر جديد فولادشهر
  11. مزايده فروش ماشين آلات توليد كفش
  12. مزايده كلاسه 951914 - فروش پلاك ثبتي 1 فرعي از 1937 اصلي بخش 3 به مبلغ 2.397.500.000 ريال
  13. مزايده فروش يك باب ساختمان ويلايي متعلق به خود به متراژ عرصه 747 متر مربع و اعيان 825 متر مربع با كاربري اداري
  14. مزايده فروش تعدادي از خودروهاي فرسوده شهرداري
  15. مزايده فروش يك قطعه زمين تحت مالكيت خود
  16. مزايده بهره برداري از واحد مزون مجموعه شهر بانو --- بهره برداري از سالن آرايش مجموعه شهربانو --- بهره برداري از آشپزخانه و رستوران ساختمان شماره 2
  17. مزايده اجاره جايگاه CNG به صورت اجاره بمدت يكسال
  18. مزايده فروش خودروهاي مزايده اي سبك و سنگين 10 دستگاه - خودروهاي اسقاطي 21 دستگاه - موتورسيكلتهاي مزايده اي 8 دستگاه
  19. مزايده واگذاري اماكن ورزشي در سال 1386 بمدت يكسال در 27 رديف
  20. مزايده اجاره منافع حاصل از بهره برداري و اجاره كارگاه نان ماشيني واقع در بلوار جمهوري اسلامي جنب پاسگاه شماره 11
AriaJam بازدید : 69 چهارشنبه 22 شهریور 1396 نظرات (0)

فهرست عناوين استعلام قيمت هاي روز چهارشنبه مورخ 22/ 06/ 1396

 

  1. استعلام قيمت خريد ترانسفورماتور كم تلفات 100 كاوا
  2. استعلام قيمت تسمه بالانسر كلارك
  3. استعلام قيمت خريد يراق آلات
  4. استعلام قيمت اقلام پيچ آلن و واشر و اشپيل
  5. استعلام قيمت سيم جوش
  6. استعلام قيمت قيف و درپوش پلاستيكي كارتريج
  7. استعلام قيمت فيلترهاي هوا و روغن خودروهاي سواري ـ شمع و لنت ترمز
  8. استعلام قيمت كيف كمري ابزار
  9. استعلام قيمت اقلام يدكي با برند آذين پاش
  10. استعلام قيمت قيف و درپوش پلاستيكي كارتريج
  11. استعلام قيمت خريد كنتور آب مشتركين در 14 رديف
  12. استعلام قيمت باتري 12 ولت 200 آمپر 25 پليت آب اسيدي
  13. استعلام قيمت تركرنج سره خور درايو 12-359-15
  14. استعلام قيمت سوهان دنده ريز نيكلسون
  15. استعلام قيمت نازل عايق پاش گراكو
  16. استعلام قيمت جنرال واشينگ
  17. استعلام قيمت لوازم يدكي و شيرآلات شايان
  18. استعلام قيمت قلاويزهاي امي كوئل با برند شمس
  19. استعلام قيمت پمپ واتر جت interpump اورجينال
  20. استعلام قيمت فوم تك جزئي و تميز كننده دستگاه تزريق فوم
AriaJam بازدید : 107 سه شنبه 21 شهریور 1396 نظرات (0)

فهرست عناوين مناقصه هاي روز سه شنبه مورخ 21/ 06/ 1396

  1. مناقصه لكه گيري و روكش آسفالت اهواز- رامهرمز- بهبهان
  2. مناقصه انجام امورخدمات نظافت و نگهداري فضاي سبز فرودگاه شاهرود
  3. مناقصه تهيه و توزيع غذاي كاركنان تاسيسات تقويت فشار و مركز بهره برداري از خطوط لوله سردشت در محدوده منطقه د
  4. مناقصه فراخوان عمومي ارزيابي كيفي مشاوران
  5. مناقصه تعمير، نگهداري و اصلاح شبكه kv ۲۰ و شبكه برق فضاهاي شهري و روشتايي معابر در سطح منطقه پارس يك
  6. مناقصه خريد پلمپ بگسلي
  7. مناقصه اجـراي كـارهـاي سـاختمانـي و تـأسيساتـي پـروژه درمانگاه عمومي تامين اجتماعي جم
  8. مناقصه خريد تعدادي دستگاه الكتروموتور و پمپ شناور
  9. مناقصه لكه گيري و روكش آسفالت سه راهي كوپال – رامشير – ماهشهر
  10. مناقصه تعويض سقف سوله شماره يك مجتمع مكانيزه ذخيزه سازي و صادرات گوگرد
  11. مناقصه خدمات ترابري پستهاي امور انتقال نيروي تهران ۲
  12. مناقصه انجام خدمات عمومي و اداري
  13. مناقصه لكه گيري و روكش آسفالت ملاثاني – مسجدسليمان- تاراز
  14. مناقصه واگذاري آژانس مشتركين شهرستان كورين
  15. مناقصه تامين غذاي گرم روزانه كاركنان انبار نفت شهيد دولتي كرج
  16. مناقصه پروژه اجراي لكه گيري و درزگيري ،روكش راه هاي حوزه استحفاظي شهرستان سنقر (محورهاي سنقر –بيستون ،سنقر
  17. مناقصه احداث محور خنج-كاريان (ديگ اشكن)حدفاصل كيلومتر ۰۰+۰ الي ۸۸۵+۳
  18. مناقصه انجام تعميرات اساسي، بازسازي و تامين سوخت و لاستيك و باتري ماشين آلات نيمھ سنگين
  19. مناقصه بهسازي محور لار – بستك حدفاصل كيلومتر ۰۰۰+۳ الي ۲۰۰+۲۹
  20. مناقصه احداث راه روستايي شهرستان-حمامي حدفاصل كيلومتر ۰۰+۰ الي ۰۶۷+۹
AriaJam بازدید : 139 سه شنبه 21 شهریور 1396 نظرات (0)

فهرست عناوين مزايده هاي روز سه شنبه مورخ 21/ 06/ 1396

  1. زايده فروش۱۲باب مغازه وآپارتمان ومنزل مسكوني وقطعه زمين باكاربري مسكوني و ورزشي در رشت و آستارا
  2. مزايده تجديد مزايده(حراج): فروش لوله آزبست در سايز ۳۵۰ به طول ۱۸۷۵ متر
  3. مزايده بهره‌برداري از يكباب سالن همايش بانضمام يكباب سالن پذيرايي واقع در مجموعه ورزشي انقلاب/تجديد
  4. مزايده فروش لوله آزبست در سايز ۳۰۰ به طول ۱۳۲۵متر به همراه ۷۵ عدد مانشون
  5. مزايده تجديد مزايده(حراج): فروش لوله آزبست در سايز ۲۰۰ به طول ۱۳۰۰متر به همراه ۴۰ عدد مانشون
  6. مزايده مزايده جهت فروش دو دستگاه خوردو سواري
  7. مزايده مزايده عمومي معادن و محدوده هاي اكتشافي استان فارس
  8. مزايده تجديد مزايده(حراج): فروش لوله آزبست در سايز ۱۵۰ به طول۸۷۵ متر به همراه ۵ متر لوله آزبست۱۰۰
  9. مزايده فروش ۱۴ دستگاه خودرو فرسوده اداره كل
  10. مزايده تجديد مزايده(حراج): فروش لوله آزبست در سايز ۲۵۰ به طول ۶۵۵متر به همراه ۹۱ عدد مانشون
  11. مزايده واگذاري تعدادي از املاك مازاد متعلق به خود در 87 رديف با كاربري تجاري و كافي شاپ ---- آپارتمان هاي مسكوني در 4 رديف ---- زمين در 2 رديف
  12. مزايده كلاسه 960066 - فروش 7 دستگاه كولر گازي - 12 عدد مانيتور - 11 عدد كيس كامپيوتر - 4 عدد پرينتر - كولر دوتيكه - يخچال 7 فوت - ميز مديريت - گل ميز - صندلي مهماني - صندلي مديريتي - موتور جوش ركتي فاير - موتور جوش تك فاز - موتور جوش - شارژر باطري - ركتي فاير سه فاز - پمپ كف كش - موتور قايق - يك دستگاه كپي - فكس سه كاره - پرينتر HP
  13. مزايده فروش ترانس ركتي فاير ـ كليد سه فاز ـ كپسول گاز 32 كيلويي ـ سيلوي سيمان ـ باتري نيكل كادميم ـ كولر گازي ـ ترانسفورماتور ـ تابلوي خطوط 10" ، 16" و 26" --- دژتكتور 6kv --- شارژ باتري
  14. مزايده واگذاري حق بهره برداري از تمامي غرف تحت نظارت سازمان (بازارهاي روز و كانكسها)
  15. مزايده فروش : خودرو پرايد جي ال ايكس 3 دستگاه ـ 1 دستگاه خودرو وانت پيكان
  16. مزايده واگذاري قطعه زميني واقع در شهرهاي ايرانشهر و كنارك با كاربري پاركينگ در 2 رديف
  17. مزايده جمع آوري ريزوم هاي اختر در سطح مناطق به صورت فروش ريزوم
  18. مزايده كلاسه 951687 - فروش سه دانگ از ششدانگ پلاكهاي ثبتي به مساحت 26/82 مترمربع به مبلغ 12.616.000 ريال با كاربري تجاري
  19. مزايده فروش املاك تمليكي و مازاد بر نياز خود در 26 رديف با كاربري مسكوني
  20. مزايده واگذاري بوفه دانشجويي
AriaJam بازدید : 105 سه شنبه 21 شهریور 1396 نظرات (0)

فهرست عناوين استعلام قيمت هاي روز سه شنبه مورخ 21/ 06/ 1396

  1. استعلام قيمت power electronics برند schoppe & faeser
  2. استعلام قيمت خريد زونكن پاپكو
  3. استعلام قيمت خدمات مشاوره در طراحي و ساخت دستگاه تست و كاليبره گاورتر توربين واحدهاي بخار نيروگاه شهيد سليمي نكا
  4. استعلام قيمت طراحي و ساخت يك دستگاه مبدل حرارتي
  5. استعلام قيمت دمونتاژ و تعويض بسكت هاي مياني پيش گرمكن هاي هوا
  6. استعلام قيمت طراحي و ساخت يك دستگاه مبدل حرارتي
  7. استعلام قيمت تعمير و بازسازي هدرباكس ريه هيت
  8. استعلام قيمت ساخت يكعدد كندانسور چيلر
  9. استعلام قيمت طراحي و ساخت يك دستگاه مبدل حرارتي
  10. استعلام قيمت خريد 18 عدد فيلتر سه راهه برند FAI FILLTER
  11. استعلام قيمت خريد computer & قطعات مربوطه
  12. استعلام قيمت خريد زونكن پاپكو
  13. استعلام قيمت ساخت 85 عدد لوله فيتدار هيتر مازوت
  14. استعلام قيمت لوازم كمپرسور فشار قوي هيدروژن
  15. استعلام قيمت دستگاه گاز سنج - گازياب
  16. استعلام قيمت دستگاه گاز سنج - گاز ياب crowcon
  17. استعلام قيمت WINDING FOR AC-EXCITATION -EXCITING MTSDUBISHI
  18. استعلام قيمت تعويض 50 درصد از باندلهاي رهيت واحد يك بخار نيروگاه شهيد سليمي نكا در ايام تعميرات مياندوره اي سالجاري
  19. استعلام قيمت لنت ترمز
  20. استعلام قيمت كيسه پلاستيك زيپ دار

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 390
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 498
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 2,651
  • بازدید سال : 10,184
  • بازدید کلی : 84,469